Verouderen van gebouwen met oogschaduw

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Josette
Forumdiva

Verouderen van gebouwen met oogschaduw

Bericht door Josette »

Onderwerp: Verouderen van gebouwen met oogschaduw

Dit is de eerste posting in die draad:
Als beginner probeer ik dit forum iedere dag te lezen, ook heb ik al meerdere vragen gesteld.
Ik probeer ook zo veel mogelijk de websites van modelspoorhobbyisten te lezen.
Nu ben ik bezig met het bouwen van de Kibri brauerei 59799, en het gebouw is bijna klaar.
Nu moet dit opject verouderd worden, ik heb al diverse tips gelezen, met krijt, waterverf, enz.
Maar na het toevallig zien van moeders de vrouw haar opmaakspullen dacht ik waarom geen oogschaduw, is in veel kleuren te krijgen, is poeder vorm enz.
Heeft iemand hiermee ervaring, of is dit een nieuw idee?
:D :D

Hij kan het natuurlijk ook gebruiken om zich zelf op te maken. Jip uit Jip en Janneke ging hem al voor, wij hier, Kiss, Boy George, enz. :P

Voor verdere reacties lees http://www.beneluxrail.net/modules.php? ... pic&t=5176
liefs, Josette
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Goeie tip !!! Nu weet ik ten minste wat ik met al die restjes oogschaduw kan doen als ik gepensioneerd ben en mijn treintjes voor de dag ga halen. Tegen die tijd ben ik waarschijnlijk te oud en beverig om het nog op mijn oogleden te smeren :-?

Dit doet mij trouwens denken aan die keer dat ik nagellak ben gaan kopen met de smoes dat je er bouten en moeren mee kan borgen. Dat was in een tijd dat veel artikelen nog achter de toonbank lagen.
Nu kan je gelukkig gewoon pakken wat je nodig hebt en met een stalen gezicht afrekenen.
A candle loses nothing by lighting another candle.
pinkslipper
ForumFan

Bericht door pinkslipper »

Zo zie je maar weer. Je kan make-up voor meerdere doeleinden gebruiken :)
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
mara_tv
ff weer wat posten

Bericht door mara_tv »

Goeie tip !!! Nu weet ik ten minste wat ik met al die restjes oogschaduw kan doen als ik gepensioneerd ben en mijn treintjes voor de dag ga halen. Tegen die tijd ben ik waarschijnlijk te oud en beverig om het nog op mijn oogleden te smeren
Dorothy,
Niet te hopen dat je alleen mini trix treintjes hebt :D

groetjes
Mara
Plaats reactie