![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Groetjes Adeline
Moderator: Moderators
Dat het verplegend personeel hart voor de zaak heeft geloof ik direct, anders kies je niet voor zo'n zwaar beroep. Maar vanwege geld gebrek kunnen ze helaas niet veel langer dan 10 minuten extra aandacht per dag aan dementerende oudjes spenderen. Er was laatst een documentaire op tv over een onderbezet veerpleeghuis met veel demente cliënten. Een jaar geleden was daar in een vergadering besloten dat mevrouw weetikveelwie enorm baat zou hebben bij een lekker warm bad ipv onder de douche, helaas was het er nog nooit van gekomen. Die mevrouw lag daar wat weg te vegeteren terwijl de verpleegster dit verhaal deed, haar reactie jaaahhhh baaaaddd. Als ik ooit ga dementeren, mogen ze me een spuitje geven. Wil er trouwens iemand het horrorverhaal over secundaire ts teit en dementie horen?Nataschja schreef: Speelbal ben je niet, de jongens en meiden verpleging/verzorging hebben hart voor hun werk en behandelen de mensen lief en met respect.
Met het eerste ben ik het dus niet mee eens, je hebt je heldere momenten.Nataschja schreef:Adeline schreef: Tot hiertoe blijf ik trav zolang ik m'n volle geestesvermogen heb,wordt ik later dement ofzo besef je niet meer wie je bent,en ben je een speelbal van je verzorgers
Speelbal ben je niet, de jongens en meiden verpleging/verzorging hebben hart voor hun werk en behandelen de mensen lief en met respect.
Nataschja
Dat lijkt me fijn: als 70-jarige in een verpleeghuis rondlopen in een minirok met een gezicht van een meisje van 18!Calista schreef:Nou nou,onder al die lagen schmink kan je misschien wel verouderen maar als je de lagen nu eenmaal ophebt zie je geen verschil meer,dan valt er geen leeftijd op te plakken.