Pas op als je je plaknagels verwijderd! ;-)

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Chantal C.
Forumdiva

Pas op als je je plaknagels verwijderd! ;-)

Bericht door Chantal C. »

Groot alarm in Bremen door KLM-vlucht

BREMEN - Een vlucht uit Amsterdam heeft vrijdagavond op het vliegveld van het Duitse Bremen tot groot alarm geleid. Veel van de 49 passagiers in het KLM-toestel hadden tijdens de vlucht plotseling over misselijkheid geklaagd, meldde de regionale omroep Radio Bremen zaterdagochtend.

Een deel van de luchthaven werd uit voorzorg afgesloten. Politie, brandweer, ambulances en marechaussee stonden paraat om na landing van het vliegtuig de passagiers op te vangen.

Na onderzoek bleek de boosdoener een uitgelopen flesje vloeistof voor het verwijderen van valse nagels. De dampen van het middel hadden zich via de airco verspreid. De passagiers herstelden zienderogen toen ze weer frisse lucht inademden.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hahaha ik dacht dat je ze te hard eraf getrokken had toen ik het kopje las. :D
Chantal C.
Forumdiva

Joanne schreef:Hahaha ik dacht dat je ze te hard eraf getrokken had toen ik het kopje las. :D
Nee hoor, ik heb me eigen nagels. Ik ben die plakdingen ontgroeid... :D
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ok laat die dan ook maar zitten lijkt me niet lekker als je die er af haalt.
Chantal C.
Forumdiva

AU! Moet er niet aan denken... Ben al een dag sjaggie als er eentje scheurt/breekt... :cry:
Plaats reactie