zwoele dagen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

zwoele dagen

Bericht door Mara »

haai, allemaal! I k was afgelopen weekend na die bootenparade in A'dam gegaan, of ik ben blind of genderdysfoor nederland is al zo passabel dat het niet meer opvalt, waar waren jullie allemaal? Kom ik extra uit het zuiden maar had ut gevoel de enigste trans te zijn, maar ik zal wel meer te doen hebben gehad met de velen reakties van de doorsneebezoeker/ster, want ik denk dat er nu un aantaal mensen met ernstige nekproblemen loopt omdat ik er rondliep, ik heb immers nog un lange weg te gaan tot enige passabiliteit..............
Ach ja, ik was er weer blij uit die drukke stad weg te zijn en toch was ut een beleefenis, en ik ben er van overtuigt jullie allemaal over de hoofd te hebben gezien, er waren immers zoveel mensen.............
Groetjes Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Monica Dreamgirl
ForumFan

zwoele dagen

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Maja,

we waren onder meer bij café De Gijs, restaurant de Eettuin, langs de Prinsengracht, op de Westermarkt, bij de Lellebel, ernaast bij The Old Bell en in de Reguliersdwarsstraat. Oh ja, en tussen al die plekken door in de tram. Je bent ongetwijfeld niet blind, je moet alleen weten waar je moet kijken.

groetjes,

Monica
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Mara, misschien zat ik wel naast je, voor je, achter je, boven je, op je.
Ben erruggg passabel als elfje :wink:

hetelfje
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

haha, ik heb je wel iets gevoeld, nu kan ik het plaatsen...............liefs Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie