Vorige week nieuwe dagcreme gekocht. Na weekje gebruiken concludeer ik dat het een hele lekkere goeie dagcreme is.
Het gaat om Garnier Lift, gekocht bij DA voor ongeveer 7 a 8 euro.
http://www.garnierbeautybar.nl/01000/sk ... ID=18461#1
Doe er je voordeel mee...
Tip: Goeie dagcreme
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
Tip: Goeie dagcreme
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Chantal C.
- Forumdiva
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
dagcreme
Ik hou het ook met bodylotion en dat is bij mij 't MelkMeisje, vanille, niet duur en het maakt een zalig zachte huid en ruikt lekker...........
en nog un tip, ik heb lang stijl haar, en dat kan nog wel's in de knoop zitten, maar sindsdien ik anti-klit spoeling genoemd 'doorkammer' van Schwarzkopf gebruik, kan ik nu altijd gemakkelijk met de borstel er door heen, geen ander spul heeft tot nu toe bij mij dezelfde effekt gehad, tegenwordig ben ik zoiets als un vertegenwordigster voor dit spul bij mijn duitse kennissen, Schwarzkopf is een duits bedrijf, helaas is dit soort er niet te verkrijgen, dus ik altijd op duitslandtrip met een paar van die tubes op zak, het werkt ook uitstekend bij extentions, ik heb al un paar mensen van dit spul overtuigt die er altijd weer bellen, ik moet maar weer's wat mee brengen............
en nog un tip, ik heb lang stijl haar, en dat kan nog wel's in de knoop zitten, maar sindsdien ik anti-klit spoeling genoemd 'doorkammer' van Schwarzkopf gebruik, kan ik nu altijd gemakkelijk met de borstel er door heen, geen ander spul heeft tot nu toe bij mij dezelfde effekt gehad, tegenwordig ben ik zoiets als un vertegenwordigster voor dit spul bij mijn duitse kennissen, Schwarzkopf is een duits bedrijf, helaas is dit soort er niet te verkrijgen, dus ik altijd op duitslandtrip met een paar van die tubes op zak, het werkt ook uitstekend bij extentions, ik heb al un paar mensen van dit spul overtuigt die er altijd weer bellen, ik moet maar weer's wat mee brengen............
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Chantal C.
- Forumdiva