Time-Out voor wat betreft deze site

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
ilona
ForumFan

Bericht door ilona »

Hoi Lieverds,

De afgelopen dagen/nachten heb ik wat mailtjes ontvangen en wat postings gelezen die me heel diep hebben aangegrepen... Op sommige heb ik al gereageerd... op andere zal ik dat nog doen... Nee... ik noem geen namen... waar nodig doe ik dat prive wel af... :grin:

Maar een labiel vrouwmens als ik ben... :grin:... het heeft me gewoon hartstikke aan het twijfelen gebracht... enne... Nee, da's geen verwijt... integendeel... Heus... thnxx lieverds...

Heeft me wel opnieuw en vrij heftig aan de praat gebracht met m'n lief... en met mezelf...

Ik kan wel kort aanduiden waar het omgaat hoor... geen geheim... Dat ik TG was... wist ik dus al... TV is al sinds jaar en dag gewoon onvoldoende om me in evenwicht te houden... En dat ik doorschoof op het continium wist ik ook... ondanks de angst die me dat inboezemde...

En nu... ik weet het niet meer... misschien moet ik wel gewoon durven toegeven dat ik verder wil... All the way... Maar voor mezelf moet ik ff een scheiding aanbrengen tussen motieven...
  • Wil ik echt vanuit mezelf...??? Borsten ontwikkelen... van dat geval af waar ik eigenlijk vooral plezier van heb als ik met de honden buiten loop en moet plassen???
  • Of komt dat gevoel voort uit een oprechte solidariteit bij dat selecte groepje fantastische vrouwen die - ondanks alle problemen, twijfels, angst en eenzaamheid - "gewoon" de knoop hebben durven doorhakken... 't Is toch niet de onderlinge steun en support die me in die richting zuigt he??? Dat zou een verkeerde motivatie zijn...
  • Of is het de wens om inderdaad maar voor een "hokje" te kiezen dat maatschappelijk wel geaccepteerd wordt??? Een mens met een kaal hoofd en borsten... de ene dag in een jurk... dan weer een week in jeans... Ik kan me voorstellen dat dat wat verwarrend wordt voor collega's... Maar moet ik me daar nou wel of niet aan aanpassen??? Moet ik er kiezen voor principes (mijn lijn....) of een praktisch werkbaar concept (mmm... niet mijn lijn, maar wel aantrekkelijker...)
Kortom... ik worstel heftig... voel me... laat ik maar gewoon drie of vijf sterretjes plaatsen, anders wordt het voor me gedaan *** en ***** ... :grin: :grin:
Maar daar moet ik gewoon duidelijkheid over hebben... Moet ik dus heel goed over denken... En vervolgens de koers bepalen

Dat heeft me doen besluiten ff afstand te nemen... Niet meer dagelijks te surfen op het net, het forum ff het forum te laten en alleen de post te openen van mensen waarvan ik denk dat ze me kunnen helpen m'n gedachten zuiver te bepalen...

Da's niet iedereen... Sorry... en als ik je posting of je mail niet beantwoord, wil dat niet zeggen dat ik je niet zie zitten... Alleen dat ik vrees dat het lezen ervan je me nog verder aan het twijfelen brengt... En ik kan op dit moment niet veel meer twijfels hebben...

Ik hoop dat degenen die ik prive aanschrijf zullen reageren... die heb ik dus echt ff nodig... En voor de rest... Ik kom er wel uit... with a little help from my friends... vrees geen dramatische dingen...

Enne... ik kom terug... als TG, als TS of als twijfelaar die niks uitsluit... jullie zijn me allemaal heel dierbaar geworden en ik wens je allemaal het beste...

Maar voor mij... ff TIME-OUT

Liefs,

Ilona

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ilona op 2001-11-11 03:43 ]</font>
Jessie
dagelijks aanwezig

Bericht door Jessie »

Ik vind het jammer dat je nu alweer een Time out aan gaat.
Maar ik heb er alle begrip voor en wens je sterkte en tot gauw maar weer!!!
Kylian_FTG

Bericht door Kylian_FTG »

Lieve Ilona,
Ik sluit me bij Destiny aan!!!!!!!!!
Veel liefs, Kylian
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Zeg Kylian

Als je goed kijkt naar de datum van het oorspronkelijke bericht dan zie je dat het van november 2001 stamt.
En als je dan eens goed het forum doorspit dan merke je dat die time-out van Ilona allaaaaaaaang weer voorbij is.
Sterker nog dat mens is niet meer te stoppen...hihihihi.

Liefs Joanne
ilona
ForumFan

Bericht door ilona »

Time out... wat is dat???

Nou... een beetje dus wel hoor, maar geheel onvrijwillig dit keer... en dan gaat het niet om een time-out hier, maar ik heb door al die wachttijden wel het gevoel dat de trossen het schip onnodig lang aan de kade houden... zou zo veel willen... maar daar heb ik dus wel dat VU voor nodig he???

Dus hoe hard de schroeven ook in het water slaan... de voortgang is wat mij betreft nog maar bedroevend... Nog ff en dan trek ik die bolders gewoon uit de kade :wink:

Maar goed... het leven is nou eenmaal niet anders... dus schik ik me nog maar eventjes... eind februari intake...
En ja... tot die tijd zullen jullie m'n klaagzangen hier gewoon moeten aanhoren hoor... zoals Joanne al schreef... niet stil te krijgen...

Liefs,

Ilona
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hoi Loontje

Meid ik kan mij nog goed herinneren dat ik in mei 1999 precies in dezelfde situatie zat als jij.
Ik zou in Juni mijn intake krijgen en zag ook vreselijk op tegen het lange wachten.
Nu sta ik vlak voor mijn SRS en kijk ik naar die dag terug met een gevoel van, wat is dat snel gegaan.
Wat is nu drie jaar op een mensen leven?
Jij redt het wel meid en geduld is nu eenmaal een schone zaak.

Liefs Joanne
ilona
ForumFan

Bericht door ilona »

Thnxx Joanne...

Het zijn ook niet die drie jaar hoor, waar ik het meest tegenop hik... als je eenmaal vaart... ach... dan gaat het z'n gangetje wel... Maar om los te komen van de kant he... dat is dus wat anders... je wilt gewoon een daad stellen... maar ja... da's weer niet verstandig zonder dat het VU eraan te pas is gekomen... Je wilt eigenlijk gewoon maar vast met hormonen beginnen, maar ja... da's gewoon niet verstandig... Je wilt gewoon morgen als jezelf naar je werk, maar je weet dat het beter is eerst een reintegratietraject uit te stippelen... Kortom... ach... alle begin is moeilijk :wink:

Liefs,

Ilona
Plaats reactie