De afgelopen dagen/nachten heb ik wat mailtjes ontvangen en wat postings gelezen die me heel diep hebben aangegrepen... Op sommige heb ik al gereageerd... op andere zal ik dat nog doen... Nee... ik noem geen namen... waar nodig doe ik dat prive wel af...
Maar een labiel vrouwmens als ik ben... ... het heeft me gewoon hartstikke aan het twijfelen gebracht... enne... Nee, da's geen verwijt... integendeel... Heus... thnxx lieverds...
Heeft me wel opnieuw en vrij heftig aan de praat gebracht met m'n lief... en met mezelf...
Ik kan wel kort aanduiden waar het omgaat hoor... geen geheim... Dat ik TG was... wist ik dus al... TV is al sinds jaar en dag gewoon onvoldoende om me in evenwicht te houden... En dat ik doorschoof op het continium wist ik ook... ondanks de angst die me dat inboezemde...
En nu... ik weet het niet meer... misschien moet ik wel gewoon durven toegeven dat ik verder wil... All the way... Maar voor mezelf moet ik ff een scheiding aanbrengen tussen motieven...
- Wil ik echt vanuit mezelf...??? Borsten ontwikkelen... van dat geval af waar ik eigenlijk vooral plezier van heb als ik met de honden buiten loop en moet plassen???
- Of komt dat gevoel voort uit een oprechte solidariteit bij dat selecte groepje fantastische vrouwen die - ondanks alle problemen, twijfels, angst en eenzaamheid - "gewoon" de knoop hebben durven doorhakken... 't Is toch niet de onderlinge steun en support die me in die richting zuigt he??? Dat zou een verkeerde motivatie zijn...
- Of is het de wens om inderdaad maar voor een "hokje" te kiezen dat maatschappelijk wel geaccepteerd wordt??? Een mens met een kaal hoofd en borsten... de ene dag in een jurk... dan weer een week in jeans... Ik kan me voorstellen dat dat wat verwarrend wordt voor collega's... Maar moet ik me daar nou wel of niet aan aanpassen??? Moet ik er kiezen voor principes (mijn lijn....) of een praktisch werkbaar concept (mmm... niet mijn lijn, maar wel aantrekkelijker...)
Maar daar moet ik gewoon duidelijkheid over hebben... Moet ik dus heel goed over denken... En vervolgens de koers bepalen
Dat heeft me doen besluiten ff afstand te nemen... Niet meer dagelijks te surfen op het net, het forum ff het forum te laten en alleen de post te openen van mensen waarvan ik denk dat ze me kunnen helpen m'n gedachten zuiver te bepalen...
Da's niet iedereen... Sorry... en als ik je posting of je mail niet beantwoord, wil dat niet zeggen dat ik je niet zie zitten... Alleen dat ik vrees dat het lezen ervan je me nog verder aan het twijfelen brengt... En ik kan op dit moment niet veel meer twijfels hebben...
Ik hoop dat degenen die ik prive aanschrijf zullen reageren... die heb ik dus echt ff nodig... En voor de rest... Ik kom er wel uit... with a little help from my friends... vrees geen dramatische dingen...
Enne... ik kom terug... als TG, als TS of als twijfelaar die niks uitsluit... jullie zijn me allemaal heel dierbaar geworden en ik wens je allemaal het beste...
Maar voor mij... ff TIME-OUT
Liefs,
Ilona
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ilona op 2001-11-11 03:43 ]</font>