Moordrecht.
Moderator: Moderators
Moordrecht.
Ik heb een vraag over Moordrecht. Wat voor'n meerwaarde heeft zo'n avond dan het bezoeken van een T&T avond?
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Het ligt natuurlijk aan welke T&T avond je bezoekt. Heel eenvoudig uitgelegd, een T&T avond is te vergelijken met een avondje uit naar de soos, of, bijvoorbeeld, in Amsterdam, een avondje naar de kroeg. Terwijl de Travestie.org feest in Moordrecht echt een feestavond is, te vergelijken met een bedrijfsfeest of een bruiloft. De sfeer is anders, feestelijker, er zijn (doorgaans) meer mensen aanwezig, er wordt een uitgebreide buffet met warm eten geserveerd, en er is minstens een live act. Dat in het heel kort. Wellicht kunnen anderen het beter uitleggen dan ik.
Lisa
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Hoi Elsa,
De 'meerwaarde' zal ieder voor zich moeten bepalen.
Ik denk ook dat je een T&T avond en 'Moordrecht' ook niet helemaal kunt vergelijken.
Ik zal toch proberen om de (dunne?) scheidslijn te omschrijven.
Een (reguliere) T&T avond is meer een ontmoetingsplaats waar je in 1e instantie komt om met gelijkgestemden een leuke avond door te brengen en waar je elkaar (mogelijk) ook met 'tips en trucs' helpt.
'Moordrecht' is wat meer een feestavond (echt een feest dus) waar je ook met gelijkgestemden bent.
Uiteraard kun je hier ook wel mensen ontmoeten met wie je 'tips en trucs' uitwisselt.
Ook al een verschil is dat men in 'Moordrecht' vanuit het hele land (en buitenland) tezamen komt wat dus (door de bank genomen) breder is dan een gemiddelde T&T avond (T&T is toch iets meer regiogebonden).
Veel mensen die elkaar van de chat en/of forum kennen maken van deze avond gebruik om elkaar ook eens IRL te leren kennen.
Wij (marcella en ik) komen nagenoeg altijd in Hengelo en heel soms in Eindhoven op de T&T avonden.
Op deze avonden hebben wij het prima naar ons zin, maar 'Moordrecht' willen we toch ook niet echt missen.
Dit is toch net een avond met dat beetje extra.
Ik geef toe, het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.
Het is het bedrag dubbel en dwars waard (in onze ogen dan).
Daarnaast, als je het omrekent is het niet eens zo heel duur want voor dat bedrag (€ 40,-- p/p) heb je de hele avond verder vrij drinken en eten.
Het drinken maakt niet uit wat je drinkt (of dat nu water is of whiskey) en het eten is van goede kwaliteit en zoveel als je maar opkunt.
(We hebben het dan over diverse vleessoorten, diverse salades, diverse groentes en verder alles wat daar nog bij hoort om het 'af' te maken)
Ga dan maar eens buiten de deur eten en daarna nog ergens wat drinken.......ben je minimaal hetzelfde kwijt als het al niet meer is.
De 'meerwaarde' zal ieder voor zich moeten bepalen.
Ik denk ook dat je een T&T avond en 'Moordrecht' ook niet helemaal kunt vergelijken.
Ik zal toch proberen om de (dunne?) scheidslijn te omschrijven.
Een (reguliere) T&T avond is meer een ontmoetingsplaats waar je in 1e instantie komt om met gelijkgestemden een leuke avond door te brengen en waar je elkaar (mogelijk) ook met 'tips en trucs' helpt.
'Moordrecht' is wat meer een feestavond (echt een feest dus) waar je ook met gelijkgestemden bent.
Uiteraard kun je hier ook wel mensen ontmoeten met wie je 'tips en trucs' uitwisselt.
Ook al een verschil is dat men in 'Moordrecht' vanuit het hele land (en buitenland) tezamen komt wat dus (door de bank genomen) breder is dan een gemiddelde T&T avond (T&T is toch iets meer regiogebonden).
Veel mensen die elkaar van de chat en/of forum kennen maken van deze avond gebruik om elkaar ook eens IRL te leren kennen.
Wij (marcella en ik) komen nagenoeg altijd in Hengelo en heel soms in Eindhoven op de T&T avonden.
Op deze avonden hebben wij het prima naar ons zin, maar 'Moordrecht' willen we toch ook niet echt missen.
Dit is toch net een avond met dat beetje extra.
Ik geef toe, het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.
Het is het bedrag dubbel en dwars waard (in onze ogen dan).
Daarnaast, als je het omrekent is het niet eens zo heel duur want voor dat bedrag (€ 40,-- p/p) heb je de hele avond verder vrij drinken en eten.
Het drinken maakt niet uit wat je drinkt (of dat nu water is of whiskey) en het eten is van goede kwaliteit en zoveel als je maar opkunt.
(We hebben het dan over diverse vleessoorten, diverse salades, diverse groentes en verder alles wat daar nog bij hoort om het 'af' te maken)
Ga dan maar eens buiten de deur eten en daarna nog ergens wat drinken.......ben je minimaal hetzelfde kwijt als het al niet meer is.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- Carola-Voorvelt
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ben je niet iets vergeten John?johnn schreef:Ik zal toch proberen om de (dunne?) scheidslijn te omschrijven.
Mits dat dit soort bijeenkomsten in Moordrecht in de Fun nog steeds plaats vinden. Wordt dit feest gehouden in een parenclub.
Niets mis mee . whaa voor mij althans niet Toch als het daar nu nog steeds plaats vindt had je het er wel bij moeten vermelden.
•´¯¥¯`•WHÅt §HÂLl w€ DØ•´¯¥¯`•
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Over de locatie doen wij niet geheim, het staat duidelijk vermeld in onze berichtgeving hierover. Maar het is niet relevant aan deze discussie, want onze avond staat niet in het kader van het erotische, zoals bij de travestie-avonden die in andere paren-clubs wordt gehouden. Maar goed, om het voor jou duidelijk te maken, het wordt niet gehouden in een buurthuis in een buitenwijk van een stad, of in een kroeg midden in een stad, of in een gebouw ter beschikking gesteld door het NVSH, bijvoorbeeld, maar in een parenclub dat gevestigd is in een landhuis op de buitenkant van Moordrecht, met een groot afgesloten parkeerterrein om alle privacy te bieden, en een luxe, ruime kleedkamer met lockers die op slot kunnen, en met ruime gelegenheid (ruimte, spiegels) om je om te kleden en op te maken. De andere kamers die normaal in gebruik zijn op een parenavond zijn inderdaad aanwezig en niet afgesloten, als iemand daar gebruik van wilt maken, maar beneden in de hoofdzaal is het gewoon een gezellige feest waar de sfeer door de aanwezige T's wordt bepaald, en niet door de overige publiek, in zo ver aanwezig.Carola-Voorvelt schreef:Ben je niet iets vergeten John?johnn schreef:Ik zal toch proberen om de (dunne?) scheidslijn te omschrijven.
Mits dat dit soort bijeenkomsten in Moordrecht in de Fun nog steeds plaats vinden. Wordt dit feest gehouden in een parenclub.
Niets mis mee . whaa voor mij althans niet Toch als het daar nu nog steeds plaats vindt had je het er wel bij moeten vermelden.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Carola-Voorvelt
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
- johnn
- Contacteer:
Hoi Carola,
Het verschil met de 'normale' avonden daar is dat het op 'onze' avond niet als zodanig in bedrijf is (al zijn de faciliteiten er uiteraard wel).
Ik heb dit niet vermeld omdat ik A. daar geen moment bij stil heb gestaan dat het een item zou kunnen zijn en B. ik (om dezelfde reden overigens) ook niet vermeld heb dat de T&T avonden over het algemeen in een buurthuis wordt gehouden.
Maar zoals Lisa ook al schreef, we doen daar verder ook niet geheimzinnig over.
Het is simpelweg een schitterende lokatie voor 'onze' feesten en wat er op andere avonden gebeurt is niet zo interessant (lijkt mij).
Je hebt gelijk in die zin dat het idd (nog steeds) in Fun4Two wordt gehouden...en dat is idd een parenclub.Carola-Voorvelt schreef:Ben je niet iets vergeten John?johnn schreef:Ik zal toch proberen om de (dunne?) scheidslijn te omschrijven.
Het verschil met de 'normale' avonden daar is dat het op 'onze' avond niet als zodanig in bedrijf is (al zijn de faciliteiten er uiteraard wel).
Ik heb dit niet vermeld omdat ik A. daar geen moment bij stil heb gestaan dat het een item zou kunnen zijn en B. ik (om dezelfde reden overigens) ook niet vermeld heb dat de T&T avonden over het algemeen in een buurthuis wordt gehouden.
Maar zoals Lisa ook al schreef, we doen daar verder ook niet geheimzinnig over.
Het is simpelweg een schitterende lokatie voor 'onze' feesten en wat er op andere avonden gebeurt is niet zo interessant (lijkt mij).
Groetjes,
- Carola-Voorvelt
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hiervoor is de Fun inderdaad een zeer geschikt locatie.
Alleen al de sfeer die er hangt.
Zelf ben ik er maar twee keer geweest een aantal jaren terug, toen heb ik volop genoten van de sfeer die er hangt.
Waarom ik dit vermelde in deze toppic is dat er mensen zijn die een terughoudende houding aannemen als ze achteraf horen dat het een parenclub is.
But don't worry, het is er gewoongezellig, discreet, en perfect uitgaan.
Alleen al de sfeer die er hangt.
Zelf ben ik er maar twee keer geweest een aantal jaren terug, toen heb ik volop genoten van de sfeer die er hangt.
Waarom ik dit vermelde in deze toppic is dat er mensen zijn die een terughoudende houding aannemen als ze achteraf horen dat het een parenclub is.
But don't worry, het is er gewoongezellig, discreet, en perfect uitgaan.
•´¯¥¯`•WHÅt §HÂLl w€ DØ•´¯¥¯`•
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ook dat staat wel in de aankondiging... "Mannen, vrouwen en niet T* koppels zijn ook welkom".
Afgelopen voorjaar was 't ook zo (en toen *waren* er dus ook mensen die nix met 't T* gebeuren van doen hadden) en in deze thread http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=1741 kun je lezen hoe het sommige bezoekers is bevallen...
heb je hier iets aan?
groetjes (en hoop je weer 'ns te zien Elsa)
marjolein
Afgelopen voorjaar was 't ook zo (en toen *waren* er dus ook mensen die nix met 't T* gebeuren van doen hadden) en in deze thread http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=1741 kun je lezen hoe het sommige bezoekers is bevallen...
heb je hier iets aan?
groetjes (en hoop je weer 'ns te zien Elsa)
marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
But a dream within a dream?
-
- ff weer wat posten
Hai mensjes van de wereld,
Als ik goed begrijp is het een avond voor mensen die op travestie.org zitten en de rest. T & T avonden zijn voor mij daar in het zelfde. Toen ik er was een paar jaar geleden. Of ligt de na druk op het erotische vlak.
Er zijn meer parenclubs die ook thema avonden waar transgenders (tv,ts,tg,cd,enz.) kunnen uitgaan. Bij voorbeeld tranny night in mystique. Zo zijn er meer. Die hebbben meer een erotisch deel.
Wat is de meer waarde er van?
Ik vind het goed dat er meer uitgaan gelegenheid is voor transgenders. Maar Moordrecht is niet iets speciaals.
Ik hoop dat ik niemand er over beledig.
Saskia
Als ik goed begrijp is het een avond voor mensen die op travestie.org zitten en de rest. T & T avonden zijn voor mij daar in het zelfde. Toen ik er was een paar jaar geleden. Of ligt de na druk op het erotische vlak.
Er zijn meer parenclubs die ook thema avonden waar transgenders (tv,ts,tg,cd,enz.) kunnen uitgaan. Bij voorbeeld tranny night in mystique. Zo zijn er meer. Die hebbben meer een erotisch deel.
Wat is de meer waarde er van?
Ik vind het goed dat er meer uitgaan gelegenheid is voor transgenders. Maar Moordrecht is niet iets speciaals.
Ik hoop dat ik niemand er over beledig.
Saskia
- johnn
- Contacteer:
Hallo,
even voor de duidelijkheid en nogmaals.
'onze' feestavond is niet een thema avond in een parenclub.
Het is een feestavond die, (als je dan toch wilt vergelijken het dichtst bij een T&T avond komt) op een hele mooie lokatie wordt gehouden.
Die lokatie is op andere avonden idd in gebruik als parenclub.
Nu zal ik verder ook de laatste zijn om te beweren dat er 'niets' gebeurd boven.
Echter dat is de vrije keuze van mensen die van de gelegenheid gebruik maken.
Wil je dat niet, wordt je er niet (ongewild) mee geconfronteerd en hoef je daar niets van te merken.
Men moet speciaal naar die afdeling (boven) van het pand toe.
even voor de duidelijkheid en nogmaals.
'onze' feestavond is niet een thema avond in een parenclub.
Het is een feestavond die, (als je dan toch wilt vergelijken het dichtst bij een T&T avond komt) op een hele mooie lokatie wordt gehouden.
Die lokatie is op andere avonden idd in gebruik als parenclub.
Nu zal ik verder ook de laatste zijn om te beweren dat er 'niets' gebeurd boven.
Echter dat is de vrije keuze van mensen die van de gelegenheid gebruik maken.
Wil je dat niet, wordt je er niet (ongewild) mee geconfronteerd en hoef je daar niets van te merken.
Men moet speciaal naar die afdeling (boven) van het pand toe.
Groetjes,