Siliconen en infraroodsauna's

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joanne
ForumDiva 2000

Siliconen en infraroodsauna's

Bericht door Joanne »

Nu heb ik net een stukje over de Gogo geschreven en daar hebben ze dus een infraroodsauna. Schijnt erg lekker te zijn en goed voor de spiertjes. Maar nu heb ik gehoord dat je met siliconenimplantaten niet in die infraroodsauna mag en heb me rotgezocht naar informatie hierover. Kan iemand me misschien helpen hiermee. Ik wil het graag weten want heb geen zin in vuurwerk hahaha....
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Hihi, zou toch wat zijn zo vroeg in het jaar al vuurwerk te hebben. Alleen kan ik je niet helpen wat betreft de gewenste info. Wel zal ik even de ogen en oortjes open houden voor je en zodra ik wat weet post ik het hier voor je.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Thanks kanjer :D
Dorothy
ForumFan

Re: Siliconen en infraroodsauna's

Bericht door Dorothy »

Joanne schreef:Nu heb ik net een stukje over de Gogo geschreven en daar hebben ze dus een infraroodsauna. Schijnt erg lekker te zijn en goed voor de spiertjes. Maar nu heb ik gehoord dat je met siliconenimplantaten niet in die infraroodsauna mag en heb me rotgezocht naar informatie hierover. Kan iemand me misschien helpen hiermee. Ik wil het graag weten want heb geen zin in vuurwerk hahaha....
Even Googlen heeft dit opgeleverd:
http://www.hepalta.com/infraredsaunas/b ... sauna.html
Het gaat om siliconen implantaten, die vlak onder de huid zitten, zoals neus- en oorimplantaten.

En wat ik zelf kan bedenken is het volgende:
Als de infraroodstraling niet door kan dringen tot het siliconen materiaal, dan zal er ook geen gevaar zijn. Uiteindelijk is infrarood gewoon licht in een bepaald frequentiegebied en niet te vergelijken met radiogolven zoals Rontgenstraling, die in het lichaam doordringen.

Daarom geloof ik ook niet zo in de extra heilzame werking van infrarood sauna. Het is gewoon een andere methode om warmte op te wekken.

But don't take my word for it !

Afbeelding
A candle loses nothing by lighting another candle.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Zeg het us Joanne, hoe zit dat eigenlijk met blacklight, geven ze daar licht :roll: , jij moet dat weten, je zegt zelf, jij loopt vaak bloot :wink:

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Carola-Voorvelt
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Re: Siliconen en infraroodsauna's

Bericht door Carola-Voorvelt »

Joanne schreef:Infraroodsauna.

Hai liefie,

Ik las dit toen ik in Putten was in de sauna. Daar stond "als u siliconen heeft wordt het u afgeraden om deze infrarood sauna te betreden" Nu weet ik natuurlijk niet in hoevere dit gaat?
Wat Dorothy al schreef ... wellicht als het te dicht op de opervlakte zit! I don't know.
Maar wees effe voorzichtig lieverd voordat we een duidelijk antwood hebben.
Ik ga morgen mezelf ook maar eens verdiepen in deze kwestie, uiteindelijk hebben ze het niet voor niets gepubliceerd in Putten. 8)
•´¯¥¯`•WHÅt §HÂLl w€ DØ•´¯¥¯`•
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ach ik vind de gewone sauna toch eigenlijk prettiger dus ik vermaak me evengoed wel :D :D
Plaats reactie