Gelezen op Hetnet:
Kleding kopen via postorderbedrijven kan handig zijn, vanwege het gemak. Het is echter ook lastig, want u kunt zonder te passen nooit weten of de kleding u wel goed staat.
Het Britse bedrijf Land's End heeft daar een oplossing voor: een digitale paspop die er precies zo uitziet als uzelf, met hetzelfde figuur en de juiste maten.
De dienst heet My Virtual Model en is te vinden door op de homepage van Land's End links te klikken op My Model.
Het Engelstalige programma begint met een standaard persoon, die u kunt aanpassen aan uw eigen uiterlijk door op de verschillende knoppen te klikken. U kunt niet alleen lichaamstype en bijvoorbeeld de vorm van uw gezicht opgeven, maar ook de precieze maten in inches. Vervolgens kunt u allerlei kleding uit de collectie van het warenhuis op de paspop laten zien. Om de pop aan te kleden moet u een (gratis) account aanmaken.
Om een goed lijkende pop te krijgen is het belangrijk de goede maten op te geven.
U kunt centimeters omrekenen naar inches met een converter.
Evelien.
Uw eigen digitale paspop
Moderator: Moderators
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
- Deedee
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Uw eigen digitale paspop
Hoi Evelien. Bedankt voor de tip, ik ga het zeker eens uitproberen.
Zoals je zegt, bij postorderbedrijven moet je nogal eens wat terugsturen omdat het achteraf toch niet zo leuk staat.
Deedee
Zoals je zegt, bij postorderbedrijven moet je nogal eens wat terugsturen omdat het achteraf toch niet zo leuk staat.
Deedee
Dat is de reden dat ik liever naar winkels ga en gewoon passen.Deedee schreef:Zoals je zegt, bij postorderbedrijven moet je nogal eens wat terugsturen omdat het achteraf toch niet zo leuk staat.
Heb gisteren in de uitverkoop weer wat leuks gekocht. 2 leuke shirts en een mouwloos vest in een boetiek voor de helft van de prijs. Wel gepast, maar alle drie in 1x goed.
En bij C&A 2 zomerbroeken gescoord (een normale oranje-roze en een felblauwe kuitbroek) voor 17 euro. En maar goed dat ik die eerst gepast heb, want moest van beide broeken een andere maat dan ik verwachtte.
Daar kan een postorderbedrijf niet tegenop.
Cyn.