eventjes vrouw zijn ...... de ultieme kick op sexueel vlak ?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Viquel
daar ben ik weer

eventjes vrouw zijn ...... de ultieme kick op sexueel vlak ?

Bericht door Viquel »

zo lijkt het toch te zijn bij mezelf. Als "vrouw" kan ik beter genieten van sex, is de opwinding groter. Presteren op sexueel vlak is bij mij zeker geen doel op zich, integendeel genieten van langdurige sex.
Ooit had ik een vriendin die mijn fantasiën best leuk en opwindend vond. Beetje bij beetje heb ik haar daar laten mee kennis maken .... en deed zij mij ook voorstellen. Toen we om héél andere redenen uit elkaar gingen kreeg ik nog een deel van haar kleerkastinhoud mee :D. Als "echte" travestie heb ik me nooit gekleed ..... toch was het spannnend om met een "vrouwelijke touch" 't staat op te gaan. Toch eventjes een meisjesbroek, ogen en lippen geaccentueerd, ... lingerie.

Al bij al kan ik samenvatten dat er bij mij nooit meer is geweest dan de "sexuele ervaring".

Omdat ik de laatste jaren al meerdere vriendinnen heb gehad, ook voor langere periodes (relaties van 1 jaar) kan ik 't volgende samenvatten.

Hoe vrouwelijker mijn partner is hoe minder behoefte om in een rol als vrouw op zoek te gaan naar die fantasiën.
Bij een partner die een "echte man" verwacht is de drang groter, Daarentegen staan zo'n parnters er doorgaans niet voor open :-? .
Bij sexuele hoogconjunctuur (lees veel en regelmatige sex) is de behoefte minder.
Hoe meer mijn partner er voor open staat .... des te beter de spelletjes in 't bed ....

Misschien ontmoet ik ooit nog een partner die hier voor open staat, iemand zoals hierboven beschreven. En die bestaan .... die ontmoet je ook, maar soms ook niet echt mijn keuze.

Zouden "mollige" meisjes meer voelen voor mannen met vrouwelijke trekjes (want die heb ik zonder "verwijfd" te zijn) .... of is dit puur toeval .... laat dit maar lezen als een grapje

groetjes ...... en ik ben benieuwd naar jullie reacties !
Viquel
Dat kleine stukje vrouw in mij geeft me net dat beetje meer inzicht in 't leven (denk ik in alle bescheidenheid), een keertje meer genieten. CARPE DIEM ! ... of pluk de dag :-)
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Bericht door Nancy Koppens »

Ik herken in grote mate jouw verhaal wel. Zo heb ik door de jaren heen drie echt vaste relatie's gehad, mijn eerste heeft met haar vriendin mij wel eens voorzien van lingerie tijdens een triotje, ik vond dat best leuk moet ik zeggen, nu was mijn (toenmalige ) vriendin toch al niet vies van experimentjes, en bij mij kwam het TV zijn nog niet voorbij, toch deed het mij wel wat en haar blijkbaar ook. Als die relatie toen aan was gebleven was Nance (of een zusje) zeker eerder ontstaan, denk ook op een andere manier dan wat Nance nu is.

Mijn tweede vriendin was een regelrechte bitsch! een eigenheimer eerste klas, weet zeker dat als Nance toen was opgestaan het direckt over was! het was een mooie blonde en de sex was opzich best goed maar vrijen als twee vrouwen..... dat zou echt alle stoppen eruit doen knallen bij haar.

Mijn huidige vriendin vind het heel gaaf wat Nance doet en is, zij had er in het begin wel een beetje moeite mee, wist niet wat zij er mee moest, en de eerst keer dat zij Nance zag was het allemaal erg raar en eng.... ook voor mij hoor! moet er wel bij zeggen dat ik niet de aangeboren drang heb om als TV te leven, bij mij is het vrouw zijn anderhalf jaar geleden uit pure interesse onstaan na enkele gespreken met een lieve TV en de interesse naar mooie vrouwen toe, ja het kan raar lopen.
Mijn vriendin en ik vijen ook wel als twee vrouwen, beide vinden wij dat fantastisch, ik merk wel dat als ik dan sex als Nance heb sex op een heel andere manier ontdek, dan wil ik soms ook wel met een man vrijen, een gevoel dat ik als man zijnde totaal niet heb!
Een andere leuk bijkomstigheid is dat mijn vriendin vroeger een fetisch had voor gothic maar door een strenge opvoeding dit nooit heeft kunnen uiten, dat gothic is door het Nance te zijn bij haar weer naar boven gekomen... en dat vind ik weer heel leuk.

Ik ervaar het man en Nance zijn als twee totaal verschillende werelden.
Plaats reactie