T & T Amsterdam

Algemeen

Moderator: Moderators

Coco
ForumFan

T & T Amsterdam

Bericht door Coco »

Zaterdag met mijn lief, Mara en Chantal naar het feest ter gelegenheid van het 35-jarig bestaan van T & T in Amsterdam geweest. Op zich geen verkeerde avond, alhoewel de muziek nogal te wensen overliet. Ik weet niet wie de muziekkeuze voor die avond heeft bepaald en ik wil het niet eens weten ook. Ik had echter voor een ander genre gekozen. De vijftig-plussers onder ons zullen ongetwijfeld een geweldige avond gehad hebben, maar als je een feest organiseert, dien je naar mijn mening rekening te houden met de gehele doelgroep en niet slechts een deel ervan.

Dit kwam ook tot uiting bij de prijsuitreiking voor de leukste c.q. opvallendste uitdossing van die avond. Drie prijzen werden er vergeven. En wat komt er dan op het podium te staan? Drie travestieten. Geen VM (rijkelijk vertegenwoordigd), geen MV (ook voldoende aanwezig), geen gewone man en geen gewone vrouw, nee, travestieten.

Dat een travestiet meer doet aan haar uiterlijk is mij volkomen duidelijk. Maar waarom alleen aandacht voor deze specifieke groep? T & T heet de organisatie toch? Waarom eigenlijk nog dubbel T? Een travestiet wenst niet in een hokje gestopt te worden of als bijzonder te worden gezien. De buitenwereld doet dat ook niet zozeer, de organisatie doet het zelf wel. Door de helft van haar eigen doelgroep buiten te sluiten.

Amsterdam, u wordt bedankt.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik heb hier niks aan toe te voegen, maarja ook was me duidelijk dat ik geen toppers uit mijn scene moest verwachten, maarja ik had dan toch wel verwacht wat meer mensen hier van dit forum te ontmoeten, er waren ja ook een paar maar die waren aan een hand te tellen......

Nathalie, Janiek, Josee, Renate, Chantal, Carola en Coco, geweldig jullie te hebben leren kennen in real life, ik heb twee partys afgezegt om naar Amsterdam te komen, dus voor het Manson-special in de Lurie geeft het dit keer geen fotos voor de site, vond het ff belangrijker jullie te mogen ontmoeten :wink:

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

En niet te vergeten: Cynthia is ook nog gespot.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Hoi Coco en Mara,

:lol: Ik ben nog net geen vijftig, maar de muziek was aan mij wel besteed :wink: . Kan me goed voorstellen dat dat niet voor iedereen gold en dat is jammer.
Wat ik erg leuk vond, was dat ik jullie (en anderen van hier) eens IRL heb ontmoet. Jammer dat de ruimte voor kletsen te lawaaierig was en voor dansen aan de kleine kant. Dus ik ben maar een beetje van hier naar daar gefladderd. Chantal heb ik niet herkend, of pas achteraf :oops: . Nathalie heb ik helemaal gemist. Dorothy is niet genoemd, maar haar heb ik wel gezien. En Monica Dreamgirl, niet te vergeten.

<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
noodles
ff weer wat posten

Bericht door noodles »

Eigenlijk was ik een van de zeer weinige èchte T&T-ers op het feest, zowèl transseksueel àls travestiet tegelijk. Ik vond de verscheidenheid aan mensen echt geweldig! De muziek vond ik ook wat oudbollig, maar de optredens weer erg fraai. Zo'n verkiezing moet je ook niet te serieus nemen...
De disco was nogal swingend en ben heerlijk uit mijn dak gegaan!

Hannah (in het parelmoeren jurkje)
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Ik vond de muziek geweldig.
Niet alle nummers waren even goed, maar ik heb met bewondering staan luisteren en kijken naar hun veelzijdigheid, zowel qua instrumenten als qua repertoire.

En ik vond het leuk om een aantal mensen te zien of terug te zien.
Maar op een gegeven moment heb ik er een stoel bijgepakt. Toen had ik wat te lang op mijn nieuwe laarzen gestaan en gelopen en hadden mijn voeten wat rust nodig. Maar ik zou zo weer gaan.
Cyn.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Ik moet zeggen: ik heb maar weinig van de muziek meegekregen. ("was er muziek dan ? ohw ;)"

Maar wat ik wel heel leuk vond was de chatters hier nu eens in levende lijve te zien en mee te maken. Buiten Bianca viel met name Carola me positief op. Wat een lieverd, zeg :)
Maar ook een coco, Mara, een patricia een Elfi *kiss* en zeer zeker niet te vergeten Franka. Wat wordt die meid toch elke keer dat ik haar zie mooier ! Caramba, zeg ! Haar schoonheid en lieve blik zijn rechtevenredig aan haar lengte. En dat wil wat zeggen als je d'r kent :) En heus niet alleen om d'r decolleté *stikjaloers*

Het was een leuk feest, maar dan voornamelijk voor de contacten .. En och . .die prijsuitreiking.... joh.. coco .. maak je niet druk joh.. Allemaal handjeklap, vestzak, broekzak *haha* C'mon now.. kop op !
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Zoals reeds door Janiek vermeld is, was ik er ook.

Ik heb mij best vermaakt, ook al ben ik niet zo'n feestbeest. Ik ga vooral naar deze gelegenheden om "en femme" een doel te hebben om ergens naar toe te gaan.

En de muziek was best aardig, maar ik ben dan ook de vijftig al gepasseerd. Verder vond ik de optredens van de meisjes uit de Lellebel ook wel leuk.

Jammer dat ik niet meer mensen van dit forum heb herkend, er waren er dus (relatief) best wel veel aanwezig.

Afbeelding
A candle loses nothing by lighting another candle.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Mara schreef:Nathalie, Janiek, Josee, Renate, Chantal, Carola en Coco, geweldig jullie te hebben leren kennen in real life, ik heb twee partys afgezegt om naar Amsterdam te komen, dus voor het Manson-special in de Lurie geeft het dit keer geen fotos voor de site, vond het ff belangrijker jullie te mogen ontmoeten :wink:
Tegen ons kan geen Marilyn Manson op. Daar moet ik je gelijk in geven... :D
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Chantal C.
Forumdiva

Janiek schreef:Chantal heb ik niet herkend, of pas achteraf :oops: .
De middelste:

Afbeelding

:wink:

Geeft niet hoor. Ik was niet zo opvallend aanwezig...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Chantal C. schreef:
Geeft niet hoor. Ik was niet zo opvallend aanwezig...
Zie je wel! Achteraf had ik je wel gezien, tenminste, ik denk dat je links van Mara stond toen die mij spotte. Maar ik had je sowieso niet herkend van je foto's hier en op je site.

Volgende keer beter :wink:

<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Chantal C.
Forumdiva

Janiek schreef:Zie je wel! Achteraf had ik je wel gezien, tenminste, ik denk dat je links van Mara stond toen die mij spotte.
Klopt... Grinnnnnnnnnnnnnn... :wink:
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Chantal C. schreef:Tegen ons kan geen Marilyn Manson op. Daar moet ik je gelijk in geven... :D
Jip :wink: :wink: :D :D :wink: :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Monica Dreamgirl
ForumFan

T & T Amsterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

Aan de muziek heb ik me niet echt gestoord, terwijl ik toch nog lang geen vijftig ben. Vond het bandje best aardig, en de disco daarna ook prima dansbaar.

Wat de prijzen betreft. Tsja, zoals je zelf al zegt, Coco, waren die voor de leukste en opvallendste outfits. Het ging dus om de mooiste jurk/kledingcombi, niet om de vraag of je trav of trans was.

Verder was het leuk om een aantal van jullie eens in het echt te spreken. Ik heb me al met al uitstekend vermaakt.

groetjes,

Monica
Renate den Heijer
dagelijks aanwezig

Bericht door Renate den Heijer »

Ik heb me prima vermaakt zaterdagavond. De hele avond heb ik aan of dichtbij de bar gestaan, al dan niet met een rood wijntje in mijn hand. Dan heb ik het al gauw naar mijn zin en dat je dan nog leuke mensen ontmoet is helemaal gezellig.
Van de optredens en de miss Verkiezing heb ik van een afstand flarden meegekregen. Gelet op de afstand dat ik me van het podium bevond, heb ik dat zo'n beetje ervaren als achtergrondmuziek. Eén keer heb ik me laten verleiden voor een dansje op een nummer waaraan ik goede herinneringen heb. 't Was een zomerhit dat veel werd gedraaid in een café waar Renate haar eerste stapjes zette in het Haagse uitgaansleven.

Ik vond het leuk om bij te kletsen met een flink aantal bekenden, die ik in de loop der jaren op T&T-avonden heb ontmoet en die ik een tijdje niet gesproken had en vond het ook heel leuk om kennis te maken met de vaste forumbezoeksters Mara en Janiek.

Later op de avond heb ik nog kennisgemaakt met een ts uit Den Haag, die zo vriendelijk was - omdat ik aangewezen ben op het OV - me een lift naar huis te geven. Na onze kennismaking hebben we onze agenda's getrokken om eens af te spreken voor een drankje en een hapje in ons eiguh Den Haag.
Het feit dat de avond eindigde met een ritje van Amsterdam naar Den Haag in een Jaguar-sportwagen maakte voor mij deze avond helemaal geslaagd .........en onvergetelijk. Woh.....wat een ervaring en wat een kar!!! :D :D
"Als je je altijd aan regels houdt, mis je alle lol..."
Plaats reactie