Armharen vraagje..

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
yasmine_tv
daar ben ik weer
Berichten: 15
Lid geworden op: za feb 26, 2005 3:52

Armharen vraagje..

Bericht door yasmine_tv »

Ik heb een vraagje over armharen. In tegenstelling tot de rest van mijn haren heb ik mijn armharen nog nooit geschoren. Ik ben bang dat wanneer ik er eenmaal mee begin de haren dikker en stugger zullen worden of uitzien wanneer ik ze misschien ooit weer laat groeien. Op mijn benen is dat ook zo.. En dan zijn er mensen die beweren dat het niet waar is dat haren die geschoren zijn dikker en stugger worden, maar in het geval van mijn beenharen is het dus echt wel zo. Het lijkt ook alsof ze maar forever doorgroeien wanneer ik niet scheer. Het zal allemaal wel van persoon tot persoon verschillen, maar toch ben ik benieuwd hoe jullie ervaringen zijn met het scheren van armharen. Heb je ze na ze geschoren of ge-epileerd te hebben nog wel eens laten groeien, en zag dat er nog een beetje normaal uit?

Grtjs,

Yasmine.
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Heb reeds meerdere keren mijn armharen geschoren en telkens ik ze opnieuw liet groeien was er geen zichtbaar verschil te zien, net als bij het haar op mijn benen trouwens.

Het zal dus inderdaad allemaal een beetje van persoon tot persoon afhangen. :D
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
enjoy
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: ma dec 13, 2004 10:00
Locatie: drachten

Bericht door enjoy »

Bij mij komen ze pas na 6 weken weer zichtbaar door, moet wel zeggen dat ik niet sterk en zichtbaar behaard ben. Ik houd het voorlopig bij scheren, maar dat kan voor jou anders zijn natuurlijk.

Enjoy
enjoy the life you chose to live
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Ik heb ditzelfde probleem. Voor mijn benen epileer ik meestal direct na het bad. De haren zijn dan gemakkelijker te verwijderen. Daardoor zijn de meeste haren ook zo dun geworden dat ze niet meer gepakt worden door het epileerapparaat. Als ik dan een hele dag vrouw wil zijn scheer ik de benen na het epileren. Als ik mijn benen elke week zou scheren dan worden de haren weer dikker. Dus moet ik wel epileren en dat doet gelukkig geen erge pijn.
Voor mijn handen/onderarmen laat ik de haren boven het gastoestel wegschroeien. Hierdoor worden ze bij mij niet dikker en stugger en ik ben ze wel kwijt. Ik draag meestal lange mouwen dus hoeft het haar op de armen niet weg en bij het zonnen worden ze gelukkig lichter en mijn armen donkerder zodat de haren niet zo erg meer opvallen. en kan ik in de zomer toch iets aan met kortere mouw. Eventueel kun je de haren nog bleken, maar ik weet niet hoe dat moet.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Hai Yasmine!

Ik onthaar mijn armen al vanaf ongeveer mijn 15de mijn hars of met een epileerapparaatje. Ik heb mijn armen nog nooit geschoren omdat je van scheren harde stoppeltjes krijgt na een aantal dagen. Als je de haartjes met wortel en al verwijderd groeien ze veel minder snel terug en ik heb zelf het gevoel dat ik veel minder haar op mijn armen heb dan voorheen. Meestal verdragen de armen harsen en epileren ook een stuk beter dan de benen. Bij de benen kun je nogal eens last hebben van ingegroeide haren en pukkeltjes en bij de armen bijna nooit.

Succes!

p.s. Als nu echt blijkt dat je armhaar sterker teruggroeit (wat ik betwijfel) kun je ze natuurlijk ook altijd laten laseren om voorgoed van de haartjes af te zijn...
Plaats reactie