winkelen moet je leren (vervolg)

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Franscien
dagelijks aanwezig

winkelen moet je leren (vervolg)

Bericht door Franscien »

In een eerdere posting heb ik dit onderwerp al eens aangeroerd http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=2544 en hier dan een kort vervolg.
Zoals in die posting al door anderen is aangegeven, is het inderdaad zo dat wanneer je je niet al te opvallend gedraagt, de meeste dames in een modewinkel geen enkele notie nemen van het feit dat je daar als man tussen loopt te winkelen. Ik ben inmiddels zo ver gevorderd, dat ik ook rustig met de uitgezochte kleding naar de paskamers ga en er hier rustig de kleren kan passen zonder dat er ook maar enige vreemde blikken of opmerkingen worden geplaatst. Ook bij de kassa is er geen enkel probleem te ontdekken.
De allereerste keer was dit allemaal best spannend! Nu ik dit wat vaker heb gedaan, krijg je hier wat ervaring in en ben ik ook wat rustiger van binnen. Deze innerlijke rust straal je misschien ook uit, waardoor je minder opvalt?

Ik hoop dat ik met mijn ervaringen andere 'dames' een hart onder de riem kan steken die eigenlijk dit ook willen doen, maar nog steeds tegen een drempel aan hikken.

Mijn advies is dan ook, eerst rustig aan beginnen met winkelen (kijke, kijke niet kope) een volgende keer ben je misschien zover dat je iets gaat passen.

Franscien
Plaats reactie