Welk parfum of eau de toilette gebruik jij?
Moderator: Moderators
Voor elke dag gebruik ik Miracle van Lancôme. (Zeker lekker maar vind hem niet zo heeeel bijzonder..)
Welke ik èèècht lekker vind, en wat alleen op speciale gelegenheden draag, zijn Essence van Marc Jacobs of Eau de ParfumII van Gucci.
Vooral die van Marc Jacobs vind ik zooooo lekker!!!
Van welk luchtje word jij helemaal blij?
Welke ik èèècht lekker vind, en wat alleen op speciale gelegenheden draag, zijn Essence van Marc Jacobs of Eau de ParfumII van Gucci.
Vooral die van Marc Jacobs vind ik zooooo lekker!!!
Van welk luchtje word jij helemaal blij?
- Chantal C.
- Forumdiva
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Pachoulli van de reformwinkel
Ruikt lekker, vind ik tenminste, en ja, de rest gaat me uit de weg, ook un voordeel op plaatsen waar ut druk is........
Ruikt lekker, vind ik tenminste, en ja, de rest gaat me uit de weg, ook un voordeel op plaatsen waar ut druk is........
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- PaulasBeauty
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Ik ben nog steeds bezig met mijn voorraadje Pivoine Eau de Toilette van Ives Rocher, uit de tijd dat ik dat soort spullen nog niet in de winkel kocht.
Gek, eigenlijk, want er zijn natuurlijk zat mannen die luchtjes kopen voor het vrouw, vriendin etc..
Verder heb ik tussendoor wel eens l'Air de Temps van Nina Ricci gebruikt.
Ook is mij inmiddels duidelijk dat een Eau de Toilette iets anders is dan een deodorant. Ik gebruik dus eerst een deo met neutrale lucht, zoals van Sanex. Dat houdt de nare luchtjes in bedwang. Als dat droog is, gebruik ik pas de Eau de Toilette.
Gek, eigenlijk, want er zijn natuurlijk zat mannen die luchtjes kopen voor het vrouw, vriendin etc..
Verder heb ik tussendoor wel eens l'Air de Temps van Nina Ricci gebruikt.
Ook is mij inmiddels duidelijk dat een Eau de Toilette iets anders is dan een deodorant. Ik gebruik dus eerst een deo met neutrale lucht, zoals van Sanex. Dat houdt de nare luchtjes in bedwang. Als dat droog is, gebruik ik pas de Eau de Toilette.
A candle loses nothing by lighting another candle.
- Sjaleesha
- ff weer wat posten
Omdat ik zelf als beauty-lid voor een bekend merk make-up bezig ben, probeer ik tegenwoordig verschillende parfums en eau de toilettes daarvan uit.
Voorheen waren, net als bij Monica, Cantate van Yves Rocher en later ook Yria absoluut mijn favoriet
Voorheen waren, net als bij Monica, Cantate van Yves Rocher en later ook Yria absoluut mijn favoriet
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld en verdriet gedeeld.
- Monica Dreamgirl
- ForumFan