Gerard Joling en Gordon ontmoet!!!
Moderator: Moderators
Gerard Joling en Gordon ontmoet!!!
Zo te zien kan ik het toch niet helemaal laten af en toe wat te droppen hier en wat ik het afgelopen weekend heb meegemaakt is toch wel iets wat ik hier neer wil zetten. Dit weekend is de nieuwe tv zender Talpa op bezoek geweest in mijn favoriete club te lelystad om een aflevering van Gerard Joling en Gordon over de vloer op te nemen. Vrijdag om het draaiboek in de locatie te passen en zaterdag voor de opnames. Helaas was het vrijdagavond al zo gezellig dat ik het flyeren zaterdagochtend op de markt in Lelystad heb gemist. Dat schijnt al heel gezellig geweest te zijn maar de opname avond was echt onwijs tof. Omdat op de site van Gogo al een lange tijd geadverteerd werd voor deze avond en er speciaal een jungle thema ingegooid was zat de boel bomvol. De show begon met de opkomst van Gerard en Gordon tijdens een paaldans show van mijn buurvrouw Jewel Paris en werd vervolgt door werkzaamheden achter de bar en draaitafel van Gerard en Gordon. Verder is er de hele avond geinterviewd door G&G en grappig genoeg ben ik dus ook aan de beurt geweest. Heb enkele dingen verteld over Bi Unlimited en heb vervolgens de paringsroep van de huistrans gedaan:o) (Kijk maar als het uitgezonden wordt dan snap je wat ik bedoel. Hij is ontstaan tijdens een personeelsuitje op een pianoboot in de grachten van Amsterdam. Ter vervanging van de scheepshoorn zeg maar ) Die viel in goeie aarde en we hebben enorm gelachen. G&G hebben de volgende ochtend nog schoongemaakt in de Gogo en dit alles wordt zo over een week of 3 tot 6 vanaf nu uitgezonden op de nieuwe zender Talpa. Op de een of andere manier verwacht ik dat mijn stukje zeker wordt uitgezonden dus allemaal kijken he
Mooi verhaal maar ik zal niet kunnen kijken. Geen TV , of die gasten van Talpa moeten dit ook via Internet mogelijk maken
Ik hoop dat dit goede reclame voor de Gogonuts is geweest als uitgaansgelegenheid waar je waar krijgt voor iedere euro en de extra's de relatief hoge toegangs meer dan goed maken.
Ik hoop dat dit goede reclame voor de Gogonuts is geweest als uitgaansgelegenheid waar je waar krijgt voor iedere euro en de extra's de relatief hoge toegangs meer dan goed maken.
liefs, Josette
Ja inderdaad dat zal het zeker worden een goeie reclame. Maar dat is niet waar ik het om schreef hoor. En dat van die prijs valt ook best mee gezien het eten en drinken wat daar geheel bij in zit. Probeer jij maar eens als stel voor 80 euro of als vrouw alleen voor 30 euro te gaan uit eten, naar de sauna, zwembad en naar de kroeg te gaan. Lukt je niet:) En veel mannelijke klanten betalen het evengoed wel. Al zou het 100 euro zijn hehehe... Zeker als het ook om blote tieten of iets dergelijks gaat
- Caroline B
- dagelijks aanwezig
-
- ff weer wat posten