Welke lijm is het beste voor kunstnagels?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Welke lijm is het beste voor kunstnagels?

Bericht door Anastacia »

Hoi,ik had een vraag welke lijm kan ik het beste gebruiken om kunstnagels vast te zetten? zelf heb ik kunstnagels van het merk Fing,rs en wel het set type California Girl "French Manicure". Daar zit wel lijm bij van het type secondenlijm,maar deze is niet echt super,wel een goed alternatief als je het na een avondje of de dag erna verwijderen wilt want dat gaat erg goed. Wiet iemand van jullie welke soort lijm wel een goede hechting geeft en welke ook een paar weken blijf zitten? Ik zoek een goede lijm voornamelijk voor mijn teenagels want die laten wel erg snel los daarom.
Veel Liefs
Anastacia. 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Hoihoi,

Voor mijn French Manicure tips pas ik Loctite 406 toe, of Zap-a-Gap. In mijn geval lijmt het prima (tot 6 weken), maar soms bij anderen werkt het weer niet. Even uitproberen dus.

Oh, ja, zorg er voor dat je met je nagels niet teveel in cremes e.d. zit, want dat maakt dat je nagel 'vettig' is en dat de lijm niet goed hecht. Om die reden zijn mijn nagels altijd (blank) gelakt.

Groetjes, Kitty.
Anastacia
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: za jul 02, 2005 2:21
Locatie: kerkrade
Contacteer:

Dank je kitty

Bericht door Anastacia »

Nou bedankt voor de tips beste Kitty :D
Kijk daar is nu eens iets waar ik wat aan heb hihihih.
Maar ja jij bent toch altijd de redende engel hier,als ik de berichten zo lees hier ben jij er altijd met een goede tip of antwoord.
Alvast bedankt kitty zal het eens proberen en dan laat ik je wat weten of het bij mij werkt :wink:

Veel liefs
Anastacia 8)
... Freak of Nature Or Just T-Girl?
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

You're welcome :wink:

Kitty.
Plaats reactie