hallo
ben op zoek naar stewardes msntelpakje
weet iemand waar ik die 2e hands op de kop kan tikken, of anders een goede winkel die dat heeft
alvast bedankt
ben op zoek naar stewardes
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
Hoi Jil,
Ik had ooit 2 uniformen. Die heb ik verkocht via marktplaats.
Kreeg gelijk een pinnig mailtje van een stewardess van de vereniging van cabinepersoneel.
Het was belachelijk dat ik t verkocht...terrorisme...aangifte....bla bla bla....
Ga er maar van uit dat t zéér moeilijk wordt om er 1 te vinden. De dames moeten nu ,als er iets stuk is, meteen het beschadigde kledingsstuk inleveren en daarna krijgen ze pas t nieuwe....
Verkoop is, net als gangbare politiekleding, strafbaar dus daar riskeren ze hun baan écht niet voor.
Optie : na laten maken ?
Ik heb trouwens nog wel een compleet damesuniform van de Landmacht voor je ?
Groetjes,
Claire.
Ik had ooit 2 uniformen. Die heb ik verkocht via marktplaats.
Kreeg gelijk een pinnig mailtje van een stewardess van de vereniging van cabinepersoneel.
Het was belachelijk dat ik t verkocht...terrorisme...aangifte....bla bla bla....
Ga er maar van uit dat t zéér moeilijk wordt om er 1 te vinden. De dames moeten nu ,als er iets stuk is, meteen het beschadigde kledingsstuk inleveren en daarna krijgen ze pas t nieuwe....
Verkoop is, net als gangbare politiekleding, strafbaar dus daar riskeren ze hun baan écht niet voor.
Optie : na laten maken ?
Ik heb trouwens nog wel een compleet damesuniform van de Landmacht voor je ?
Groetjes,
Claire.
...uit Groningen. Daar waar de lucht de horizon nog raakt....