Hey
Ik heb een droom...Eens gaan fuiven en femme.Naar een gewone fuif durf ik nog niet maar wat met een holebi-fuif?Zelf ben ik hetero dus niet echt het publiek waar ze voor georganiseerd worden.
Heeft er iemand ervaring mee?
Groetjes Evelien
uitgaan naar holebi-fuiven?Ja of neen?
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
-
- daar ben ik weer
Ga graag naar Holebifuiven. Mijn beste vrienden zijn Holebi. Ik niet ik ben zuiver hetero..................sinds mijn aanpassing Heb wel wat uitgeprobeert (was best wel leuk voor een paar keer) maar toch overtuigd hetero. Evengoed vind ik het een geweldige veilige plek om eens lekker los te kunnen gaan zonder je om onbegrip te hoeven bekommeren. Effe op gaan in een massa al is het maar een kleine. Kan soms erg verhelderend zijn En lollig ook:)
- chantal-tg
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Fuiven?? wat een leuk woord eigenlijk... ik heb 't al in geen jaren meer gehoord behalve dan als ik naar het sterspotje van Duyvis nootjes kijk.
Maar goed, wat ik eigenlijk wilde schrijven is dat wij (Karina -m'n partner- en moi) vrijwel wekelijks aan het fuiven zijn. Meestal wel naar trance fuifjes. Maar als 't je leuk lijkt om met ons mee te gaan fuiven dan zou ik zeggen, stuur een mailtje en we kunnen iets regelen.
Ps. In Antwerpen is 't ook leuk fuiven!!
groetjes en liefs,
Chantal
Maar goed, wat ik eigenlijk wilde schrijven is dat wij (Karina -m'n partner- en moi) vrijwel wekelijks aan het fuiven zijn. Meestal wel naar trance fuifjes. Maar als 't je leuk lijkt om met ons mee te gaan fuiven dan zou ik zeggen, stuur een mailtje en we kunnen iets regelen.
Ps. In Antwerpen is 't ook leuk fuiven!!
groetjes en liefs,
Chantal
vipassana; zie zoals het werkelijk is......
www.vipassanaweb.nl
www.vipassanaweb.nl