Cupmaat BH / Protheses

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
dhiamara
ForumFan

Cupmaat BH / Protheses

Bericht door dhiamara »

Namasté luitjes

Ik zit te overwegen om nieuwe protheses te kopen. Dan wel de 40 euro protheses voor in de bh. Tijdens een praatje met mijn tv - vriendin bleken er wat meningsverschillen. Om alles stevig te laten zitten met bijv. bukken e.d. adviseerde zij een C maat protheses met daarover heen een B - cup beha.

Zelf denk ik gewoon allebei een B - cup. Wat is jullie advies / ervaring hierin?

Ik had hier wel ergens iets gelezen om een maatje kleiner te gebruiken maar weet niet meer waar dat stond.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
helen
ff weer wat posten

Bericht door helen »

hoi Dhiamara

ik heb ook die kussentjes en vind ze goed zitten.
bh en prothese zijn beiden b cubs.
wel zou ik aanraden sport beha's te gebruiken dan blijven ze beter op hun plaats.
ik ben er blij mee,en kan er zelfs mee slapen :wink:

groetjes Helen
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

aha hier zat ik op te wachten. :D Inderdaad slaap ik ook regelmatig met protheses (zelf gemaakt) en dan is het wel eens lastig om ze weer ergens tussen de lakens op te rapen of ze ergens anders weer terug te vinden :oops: Nu ben ik niet zo gecharmeerd van sportbeha's maar ik zal eens kijken of ze mij bevallen voor 's nachts. Overigens draag ik kleinere hemdjes / topjes 's nachts en dan blijven ze ook redelijk zitten. Alleen dan s' morgens die verrekte striemen van de beha is wel eens een probleem, vooral straks in de zomer moet ik er wel om denken om niet te snel in mijn blote bast te lopen :oops:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Plaats reactie