Make-up

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Luminita
is nieuw hier

Make-up

Bericht door Luminita »

Hoi,

Welke leuke meid wil mij eens opmaken op de manier hoe het moet?

Liefs Luminita(Ik kom uit het noorden vh land)
Heey te gek
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ik vind het leuk om te doen,ik hou wel van uitdagingen.Maar gaat het om travestie make up ,dag makeup,avond make up,foto make up,etc.
Wat is de bedoeling?
Ikzelf woon in Vlaardingen,ik heb wel een scooter maar die gaat niet harder dan 90
Als je b.v. een avond gaat stappen in R,dam dan vind ik het wel leuk om je te helpen.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Luminita
is nieuw hier

Make-up

Bericht door Luminita »

Het gaat om trav.make-up.

Ik woon zelf helemaal in Groningen, ver weg dus.

Liefs Luminita, kus.

Trouwens meid, mag ik een foto van je,

Alleen als je wilt hoor,

e-mail is r.pique@zonnet.nl
Heey te gek
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ik zet binnen 10 tot 14 dagen een of meerdere foto,s op dit forum!
Ik hoop dat er iemand is in jou buurt ,die jou kan helpen.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ik vergeet nog wat Luminita,wanneer je vraagt om iemand te helpen met make-up.Dan moet je eerst wat meer over jezelf vertellen,dat opend naar de mensen toe,en maak je meer kans dat er reacties komen.
Veel succes!!!!!
.
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Heyyy, Luminita,

Mooie naam trouwens, doet me denken aan licht....

Tis dat je zo verrekte eind weg woont, ik woon zelf aan zee (IJmuiden). Ik wil je best wel een keertje opmaken, hoor.

Opmaken op de manier zoals het moet.... Is die manier er eigenlijk wel? Ik maak mij tuurlijk ook op, maar van mijn volgorde krijgt een visagist een beroerte! Ik heb diverse keren (al weer jaren terug) als model gefungeerd voor travestie make-up. En ik heb daar wel gezien en geleerd hoe het niet moet. Daarnaast heb ik de details geleerd van Lady Cassandra (Transdreams).

Gewoon, less is better....

Kitty
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Hallo Luminita,

een mooie naam trouwens. Ik Bea kom uit Drenthe maar ben regelmatig in Groningen. TenT en te winkelen. Ik heb de cursus visagie gedaan en wil je best een keer helpen. Mail mij maar en we maken een afspraak.

Lieve groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie