Er was eens...... Nee dat doen we opnieuw. Voor degenen die mij een beetje volgen weten dat met name het verwijderen van mijn baardhaartjes een groot probleem is geweest. Begonnen met laser, ben ik nu 5 systemen verder uitgekomen bij LHE. LHE staat voor Light Heat Energy, een flitslichtsysteem wat prima op blond haar werkt. Immers, het werkt niet op pigment. Het systeem is nog niet erg bekend - als we het hier hebben over ontharen denk iedereen direct aan laser.
In de IJmond waar ik woon is slechts een schoonheidssalon die zo'n LHE apparaat heeft. Schoonheidssalon "Karin" te Beverwijk. Zij is een van de weingen die systemen combineren om zo een zo snel mogelijk resultaat te hebben. In mijn geval wordt LHE gecombineerd met IPL. Het is voor mij echt de redding geweest.
Nu komt het probleem. Ik ga nu heel stiekum een beetje reklame maken, ik knipoog even naar de moderators Schoonheidssalon "Karin" gaat over naar een nieuw pand. Dat is op zich natuurlijk prachtig, maar zij wil ook de LHE apparatuur gaan verkopen. Omdat het zo onbekend is, is de vraag ervoor niet hoog genoeg. Ik kan daar voor mijn LHE behandelingen dan niet meer terecht, en zal noodgedwongen moeten uitwijken naar Alkmaar. En dat terwijl velen hier graag van hun baardhaartjes af willen. Dus.... woon je de omgeving IJmond / Kennemerland, en je wilt je laten behandelen, denk eens aan Karin. Er is dan een kans dat zij LHE kan behouden. Of je nu man, vrouw, TV / TG / TS of androgyn bent maakt daar helemaal niks uit, ze zijn het gewend. Haar website is nog maar net in de lucht:
http://www.schoonheidssalon-karin.nl/pe ... tharen.php
Liefs en kusjes, Kitty.
Mijn ontharing komt in gevaar!!
Moderator: Moderators