Welk stel slingert zijn schoenen hier? (Mandy en Mandy )
Het was weer zover. In een schoonmaak aanval de lange bank op zijn kant gezet en wat een leuk stel heb ik daar aangetroffen. Het ging nogal hevig aan toe, want op de foto kan je zien dat ik zelfs de kabel van de sateliet speaker achter de tweezitter heb afgebroken.
Een hele tijd wou ik geen broques meer dragen, want dat zijn immers herenschoenen, maar nadat ik een meisje uit verkeerde handen had gehaald veranderde iets. Het meisje was in de steek gelaten door haar gekke vader. Ze heeft een tijdje bij mij gebivakeerd.
Ik liep bijna altijd op Nike Shox, grijze en zwarte en dat arme kind volgde mij bijna overal waar ik liep. Ik had een nieuwe versnellingsbak en platen in mijn wagen laten zetten, dus deden wij alles een week lopend. Ik voelde mij niet decent naast het meisje. Ik voelde mij een schooier.
Ik kocht eerst goedkope broques van Dolcis en later deze Albert Nolten. Ik draag weer broques, omdat ik mij dan serieuzer in het leven voel, mezelf beter organiseer en meer studeer. Ik weet dat het herenschoenen zijn, maar ik voel mij geen man mee of zo.
De pumps zijn overigens van Silhouette, gekregen van een andere vriendin, want met andere pumps was ik van de trap gedonderd.
Leuk stel woont hier
Moderator: Moderators
Leuk stel woont hier
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
―Centurion to Anakin
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Helaas moet ik ook (nette) herenschoenen aan voor mijn werk. Broques heb ik in mijn studententijd wel gehad, maar ik vind het eigenlijk tamelijk oncomfortabele dingen.
Zeker op de eerste foto zou ik trouwens niet zeggen dat de pumps en de broques van dezelfde persoon zijn. Op een of andere manier lijkt het niet dezelfde maat (bij de tweede foto heb ik dat eigenlijk minder).
Zeker op de eerste foto zou ik trouwens niet zeggen dat de pumps en de broques van dezelfde persoon zijn. Op een of andere manier lijkt het niet dezelfde maat (bij de tweede foto heb ik dat eigenlijk minder).
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Bedankt voor jullie reacties. Ik had soms vrienden die mij niet kennen als de pumps dragende en als wij langs een winkel liepen en ik zei nee die, dan schrokken ze. Dan zeiden ze, zo ken ik je niet! (Nee, je was stoned toen ik je een keer meenam naar een feest.)
Vroeger liep ik veel op pumps. Ik heb op de HAVO 1.5 jaar op pumps gelopen, maar niet zo hoog hoor. Onder de les deed ik ze wel uit. Toen ik merkte dat mijn enkel banden korter werden ben ik het minder gaan dragen. Nu draag ik het nog heel zelden. Vroeger woonde ik in een huis met een marmeren vloer, maar in deze flat zal ik het maar niet doen op de novilon.
Sommige broques lopen inderdaad nogal lomp, maar deze lopen heel goed. Je kan er beter niet op rennen. Daar kunnen ze niet goed tegen.
Voor de snelle boodschappen en de klusjes aan mijn wagen draag ik nog altijd Nikes. Die laatste dingen zijn ook nodig. Zoetermeer is een deftige stad, maar je kan niet altijd deftig doen. Af en toe moet de klusser naar buiten treden.
Vroeger liep ik veel op pumps. Ik heb op de HAVO 1.5 jaar op pumps gelopen, maar niet zo hoog hoor. Onder de les deed ik ze wel uit. Toen ik merkte dat mijn enkel banden korter werden ben ik het minder gaan dragen. Nu draag ik het nog heel zelden. Vroeger woonde ik in een huis met een marmeren vloer, maar in deze flat zal ik het maar niet doen op de novilon.
Sommige broques lopen inderdaad nogal lomp, maar deze lopen heel goed. Je kan er beter niet op rennen. Daar kunnen ze niet goed tegen.
Voor de snelle boodschappen en de klusjes aan mijn wagen draag ik nog altijd Nikes. Die laatste dingen zijn ook nodig. Zoetermeer is een deftige stad, maar je kan niet altijd deftig doen. Af en toe moet de klusser naar buiten treden.
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
―Centurion to Anakin
―Centurion to Anakin