definitief ontharen
Moderator: Moderators
definitief ontharen
DEFINITIEVE ONTHARING
Voor gratis elektrische epilatie behandelingen door 4e jaars student Huidtherapie. Wekelijks een uur in Utrecht, gratis, tijdstip zelf te bepalen. Een keertje proberen mag ook. Bel Anne 0641425606
Voor gratis elektrische epilatie behandelingen door 4e jaars student Huidtherapie. Wekelijks een uur in Utrecht, gratis, tijdstip zelf te bepalen. Een keertje proberen mag ook. Bel Anne 0641425606
-
- dagelijks aanwezig
Re: definitief ontharen
Een keertje proberen?? hihihihi tja dat kan ook en als het niet bevalt blijf je gewoon met lichte/kale plekken op je gezicht lopen... toch??? vooral als je zware baard groei hebt!annebro schreef:DEFINITIEVE ONTHARING
Anne? je laat mensen het toch niet ff proberen???? tenzij je er een slaatje uit wil slaan natuurlijk... maar daar ga ik maar niet vanuit.
Weet uit eigen ervaring dat je de eerste paar keer erg veel effect hebt en dus veel baardgroei verliest, wat dus resulteerd in kale plekken en dus evt vaker en in ieder geval zeeer goed moet scheren om niet voor schut te lopen alsof je je zelf niet kan scheren!
Voor degene die het wel willen proberen.. denk er goed over na dat het een lang proces kan zijn.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Nancy,
Ik denk niet dat dat het grootste probleem is. Ik heb zelf toen ik nog als man naar het werk ging aan mijn collega's aangegeven dat mijn baard er wat komisch uit kan zien - en ook waarom. Dat was voor niemand een probleem. Sinds 28 augustus ga ik als vrouw naar het werk en cover ik de baard keurig onder de make-up. En zie ik er dus alsnog wat komisch uit, omdat het baardgedeelte dus best wel een dikke laag make-up bevat. Nog steeds geen probleem.
Wat mij een veel groter probleem lijkt is dat mensen die net beginnen niet veel ervaring hebben en dat het dus pijnlijker kan zijn dan bij een ervaren iemand. Zie voor dit soort ervaringen ook de site van Eveline, met name haar stukje van 17-10-2006 lijkt hier van toepassing te zijn.
Groetjes,
Frederique
Ik denk niet dat dat het grootste probleem is. Ik heb zelf toen ik nog als man naar het werk ging aan mijn collega's aangegeven dat mijn baard er wat komisch uit kan zien - en ook waarom. Dat was voor niemand een probleem. Sinds 28 augustus ga ik als vrouw naar het werk en cover ik de baard keurig onder de make-up. En zie ik er dus alsnog wat komisch uit, omdat het baardgedeelte dus best wel een dikke laag make-up bevat. Nog steeds geen probleem.
Wat mij een veel groter probleem lijkt is dat mensen die net beginnen niet veel ervaring hebben en dat het dus pijnlijker kan zijn dan bij een ervaren iemand. Zie voor dit soort ervaringen ook de site van Eveline, met name haar stukje van 17-10-2006 lijkt hier van toepassing te zijn.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Dat is wel zo. Maar hoe krijgt iemand ervaring? Door te doen. Je zal toch een keertje moeten beginnen, nietwaar? Maar ook ik denk er liever niet aan om er langs te gaan, zeker niet als het gaat om m'n gezicht. Zeker met mijn probleem gevalletje baardhaar waar toch meer dan gemiddelde kennis noodzakelijk is omdat het anders gewoon niet werkt.Frederique_ schreef: Wat mij een veel groter probleem lijkt is dat mensen die net beginnen niet veel ervaring hebben en dat het dus pijnlijker kan zijn dan bij een ervaren iemand.
Kitty.
Ik denk dat Anne best wel serieus is.Irene schreef:Soms zijn aanbiedingen die te goed lijken om waar te zijn, gewoon niet waar.
Maar is ook onervaren, en de aanbieding is juist om ervaring op te doen.
Daartegenover biedt zij gratis behandeling.
Maar wel met een risico dat het niet helemaal goed gaat. Hoe groot dat risico is weet ik niet. ALs ik nog aan het begin traject zou staan, en het zou qua reizen voor mij te doen zijn, zou ik er wel op ingegaan zijn denk ik.
Cyn.
-
- dagelijks aanwezig
Daar heb je best gelijk in Frederique maar ik bedoel met mijn bericht niet de TG's en TSen... maar wat te denken van de TV's die niet in het openbaar komen en waar de omgeving het niet van weet... dan heb je met die kale plekken toch wel wat uit te leggen.Frederique_ schreef:Hoi Nancy,
-
- dagelijks aanwezig
Juist! en daarom zal Anne het wel doen...Kitty Mermaid schreef:Dat is wel zo. Maar hoe krijgt iemand ervaring? Door te doen. Je zal toch een keertje moeten beginnen, nietwaar?Frederique_ schreef: Wat mij een veel groter probleem lijkt is dat mensen die net beginnen niet veel ervaring hebben en dat het dus pijnlijker kan zijn dan bij een ervaren iemand.