Invito

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Invito?

Supergoed!
3
75%
Goed
0
Geen stemmen
Gaat wel
0
Geen stemmen
Nee bah!
1
25%

Totaal aantal stemmen: 4

Guest0
ForumFan

Invito

Bericht door Guest0 »

Vandaag op jacht geweest naar schoenen, liep de Invito binnen ( http://www.invito.com ) en keek bij maat 42, daar stonden een paar leuke schoenen maarja die waren net een maatje te klein..

Me vriend was ook aan het kijken naar schoenen, ik liep naar hem toe en zag dat de schoenen er ook voor mannen waren die ik leuk vond, vrijwel helemaal hetzelfde maar dan tot maat 45.

Gekocht, en nu blij! :D

* Verkoper keek me wel een beetje raar aan toen ik vraagde om de linkerschoen.. :D *
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Mooie schoenen, ik heb er drie paar van. Wel uitkijken met frutsels. Hebben veel vintage.
liefs, Josette
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

Gisteren in het filiaal in de Kalverstraat geweest. Werd prima geholpen door twee hele lieve jongens. Ben naar huis gegaan met een paar hele mooie pumps, met het advies van de verkoper "Loop ze thuis gewoon effe lekker in, en als ze dan niet bevallen kan je ze binnen acht dagen bij elk filiaal ruilen of je geld terug krijgen."

Ze hebben tegenwoordig een aardig deel van de collectie ook in maat 42, dus hebben weer iets meer van ons meisjes er kans van slagen.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
petrag
dagelijks aanwezig

Bericht door petrag »

ik ben laatst bij een filiaal in Enschede geweest. Ik werd er leuk geholpen, ondanks dat ik half om half kwam(wel dameskleding maar geen makeup en pruik.)
Helaas ben ik niet geslaagd, maar het is de moeite waard om er vaker te kijken.

petra
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
Plaats reactie