Batavia Stad

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Wie is er al geweest?

Geweest?
10
38%
niet geweest.
16
62%

Totaal aantal stemmen: 26

Bea-Smit.
Forumdiva

Batavia Stad

Bericht door Bea-Smit. »

Wel dames in Batavia stad bij Lelystad zijn er een aantal kledingwinkels.

Ik kom er geregeld zowel als man dan als vrouw. Deze middag was ik (als man) er even omdat ik wat tijd overhad. De diverse dames vonden het leuk en hadden door de sneeuw wat tijd over om te kletsen. Ik kreeg te horen dat er regelmatig Tdames komen winkelen. Dus een vraagje wie is er al geweest en hoe vonden jullie dat?

Ik vindt persoonlijk dat je er wel prettig geholpen wordt, maar ja men denkt daar ook iedere klant brengt geld in het laadje.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Tara
dagelijks aanwezig

Bericht door Tara »

Ik ben er nog niet geweest.
Zodra ik wat tijd heb, ga ik een keer kijken.
Hopelijk hebben ze wat ik leuk vind.
Te trendy hoeft niet van mij.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

nog niet geweest ;-)

ik kom er ook niet dagelijks in de buurt :-? maar zal vast goedkoper zijn dan kalverstraat of koopgoot? ;-):D
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
I.G.Norance
dagelijks aanwezig

Bericht door I.G.Norance »

Ladies,

Paar keer geweest o.a. met m´n dochter.
Outlet? mmmmmmm, no comment. Vaak veel duurder dan de uitverkoop.
Mijn dochter zag een leuke jas, maar niet meer in haar maat. Kon wel besteld worden!

En overal, dus ook in Bataviastad, wordt ik normaal geholpen.
Klopt, want een klant is een klant. Als zij zich normaal gedraagt.

José
Natassia
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Natassia »

Het is 'n oud topic.. maar ik dacht.. beter dan 'n nieuw topic openen.

Ik ben afgelopen maandag wezen shoppen in Batavia-Stad, lekker in het zonnetje! :)

Het was voor mij de eerste keer en het is mij zeer goed bevallen. In elke winkel werden we goed geholpen en vriendelijk toegesproken, zoals 't uiteraard hoort.

Qua koopjes, aanbod en forse prijsverlagingen viel het 'n beetje tegen, maar netto was 't toch erg leuk.. al die winkels bij elkaar! Een colbertje en 'n vestje gekocht.

Daarna zijn we nog Lelystad-Centrum in geweest.. niet supergroot, maar de grote winkelketens zijn wel aanwezig. Ook nog 'n leuke blousje gekocht!

liefs,
Natas
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Ja uiteraard zijn het nog steeds de grote merken die daar verkocht worden, dus ondanks de kortingen blijft het prijzig.
Ik was er dinsdag en heb er een rode leren jasje gekocht voor €40 en dat is dan wel een koopje. Daarnaast nog een paarse linnen rok.
Wat mij wel opvalt dat je de ene keer bij de ene winkel veel leuke dingen ziet en de volgende keer bij een totaal andere winkel.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Na twee jaar niet geweest te zijn in bataviastad zijn we gisteren geweest.
Ik had mijn dag niet en bezocht meer toiletten dan winkels :-)
Sinds twee jaar is er veel veranderd, tegenwoordig moet je ook betaald parkeren terwijl het vroeger gratis was.
Verder zijn er leuke winkels bijgekomen en er is nu ook een Mac. Ondanks dat ik me niet lekker voelde hebben we ons goed vermaakt.
Kwam zelfs een bekende tegen.
Groetjes Yildiz
Natassia
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Natassia »

Er zijn inderdaad best veel leuke winkels.. maar ik vond toch het aanbod in de winkels zelf 'n beetje tegenvallen. Zeker als je naar de namen van winkels kijkt, zoals "ELLE"... daar had ik toch hippere kleding verwacht dan dat ze daar hadden.

En qua schoenenwinkels was 't ook wel mager.. wat dat betreft had ik meer succes in Lelystad-Centrum zelf.. :P

Maar ik vond de sfeer zelf wel relaxed.. en 't zonnetje scheen.. dus dan is shoppen bijna altijd wel leuk! ;)
Plaats reactie