Wel dames in Batavia stad bij Lelystad zijn er een aantal kledingwinkels.
Ik kom er geregeld zowel als man dan als vrouw. Deze middag was ik (als man) er even omdat ik wat tijd overhad. De diverse dames vonden het leuk en hadden door de sneeuw wat tijd over om te kletsen. Ik kreeg te horen dat er regelmatig Tdames komen winkelen. Dus een vraagje wie is er al geweest en hoe vonden jullie dat?
Ik vindt persoonlijk dat je er wel prettig geholpen wordt, maar ja men denkt daar ook iedere klant brengt geld in het laadje.
Groetjes Bea.
Batavia Stad
Moderator: Moderators
Batavia Stad
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
-
- dagelijks aanwezig
Ladies,
Paar keer geweest o.a. met m´n dochter.
Outlet? mmmmmmm, no comment. Vaak veel duurder dan de uitverkoop.
Mijn dochter zag een leuke jas, maar niet meer in haar maat. Kon wel besteld worden!
En overal, dus ook in Bataviastad, wordt ik normaal geholpen.
Klopt, want een klant is een klant. Als zij zich normaal gedraagt.
José
Paar keer geweest o.a. met m´n dochter.
Outlet? mmmmmmm, no comment. Vaak veel duurder dan de uitverkoop.
Mijn dochter zag een leuke jas, maar niet meer in haar maat. Kon wel besteld worden!
En overal, dus ook in Bataviastad, wordt ik normaal geholpen.
Klopt, want een klant is een klant. Als zij zich normaal gedraagt.
José
- Natassia
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Het is 'n oud topic.. maar ik dacht.. beter dan 'n nieuw topic openen.
Ik ben afgelopen maandag wezen shoppen in Batavia-Stad, lekker in het zonnetje!
Het was voor mij de eerste keer en het is mij zeer goed bevallen. In elke winkel werden we goed geholpen en vriendelijk toegesproken, zoals 't uiteraard hoort.
Qua koopjes, aanbod en forse prijsverlagingen viel het 'n beetje tegen, maar netto was 't toch erg leuk.. al die winkels bij elkaar! Een colbertje en 'n vestje gekocht.
Daarna zijn we nog Lelystad-Centrum in geweest.. niet supergroot, maar de grote winkelketens zijn wel aanwezig. Ook nog 'n leuke blousje gekocht!
liefs,
Natas
Ik ben afgelopen maandag wezen shoppen in Batavia-Stad, lekker in het zonnetje!
Het was voor mij de eerste keer en het is mij zeer goed bevallen. In elke winkel werden we goed geholpen en vriendelijk toegesproken, zoals 't uiteraard hoort.
Qua koopjes, aanbod en forse prijsverlagingen viel het 'n beetje tegen, maar netto was 't toch erg leuk.. al die winkels bij elkaar! Een colbertje en 'n vestje gekocht.
Daarna zijn we nog Lelystad-Centrum in geweest.. niet supergroot, maar de grote winkelketens zijn wel aanwezig. Ook nog 'n leuke blousje gekocht!
liefs,
Natas
Ja uiteraard zijn het nog steeds de grote merken die daar verkocht worden, dus ondanks de kortingen blijft het prijzig.
Ik was er dinsdag en heb er een rode leren jasje gekocht voor €40 en dat is dan wel een koopje. Daarnaast nog een paarse linnen rok.
Wat mij wel opvalt dat je de ene keer bij de ene winkel veel leuke dingen ziet en de volgende keer bij een totaal andere winkel.
Groetjes Bea.
Ik was er dinsdag en heb er een rode leren jasje gekocht voor €40 en dat is dan wel een koopje. Daarnaast nog een paarse linnen rok.
Wat mij wel opvalt dat je de ene keer bij de ene winkel veel leuke dingen ziet en de volgende keer bij een totaal andere winkel.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Na twee jaar niet geweest te zijn in bataviastad zijn we gisteren geweest.
Ik had mijn dag niet en bezocht meer toiletten dan winkels
Sinds twee jaar is er veel veranderd, tegenwoordig moet je ook betaald parkeren terwijl het vroeger gratis was.
Verder zijn er leuke winkels bijgekomen en er is nu ook een Mac. Ondanks dat ik me niet lekker voelde hebben we ons goed vermaakt.
Kwam zelfs een bekende tegen.
Groetjes Yildiz
Ik had mijn dag niet en bezocht meer toiletten dan winkels
Sinds twee jaar is er veel veranderd, tegenwoordig moet je ook betaald parkeren terwijl het vroeger gratis was.
Verder zijn er leuke winkels bijgekomen en er is nu ook een Mac. Ondanks dat ik me niet lekker voelde hebben we ons goed vermaakt.
Kwam zelfs een bekende tegen.
Groetjes Yildiz
- Natassia
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Er zijn inderdaad best veel leuke winkels.. maar ik vond toch het aanbod in de winkels zelf 'n beetje tegenvallen. Zeker als je naar de namen van winkels kijkt, zoals "ELLE"... daar had ik toch hippere kleding verwacht dan dat ze daar hadden.
En qua schoenenwinkels was 't ook wel mager.. wat dat betreft had ik meer succes in Lelystad-Centrum zelf..
Maar ik vond de sfeer zelf wel relaxed.. en 't zonnetje scheen.. dus dan is shoppen bijna altijd wel leuk!
En qua schoenenwinkels was 't ook wel mager.. wat dat betreft had ik meer succes in Lelystad-Centrum zelf..
Maar ik vond de sfeer zelf wel relaxed.. en 't zonnetje scheen.. dus dan is shoppen bijna altijd wel leuk!