zelfhechtende borsten

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Ingrid Go
ff weer wat posten
Contacteer:

zelfhechtende borsten

Bericht door Ingrid Go »

Zijn er mensen die ervaring hebben met zelfhechtende borsten. Om geen kat in de zak te kopen wil graag jullie mening. Het is tenslotte geen goedkope zaak.
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Ik heb een setje online gekocht bij special-trade.de . Erg betaalbaar, misschien geen topkwaliteit, maar ik ben niet ontevreden en ze gaan alweer een aardig poosje mee. Vaak hab ik 's avonds geen zin om ze af te doen en met een BH-tje of een strak hemdje (voor de zekerheid) blijven ze ook tijdens het slapen keurig zitten. Wel oppassen met zweten, dat is niet zo best voor de plaklaag, die lost erdoor op.

Ciska
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik heb ze gekocht via wat nu www.zelfhechtendeborsten.nl heet en ben bijzonder tevreden!
Tip: als het je eerste zijn, ga dan bij Laura in Rucphen langs om de goede maat te kopen.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

Net als Frederique heb ik ze ook van Laura, en ik ben er tevreden over. Na ruim drie jaar plakken ze niet meer zo super als in het begin, maar nog altijd goed genoeg. Ik draag ze één a twee dagen per week, bij dagelijks gebruik zijn ze maar voor een jaar gegarandeerd.

Ze vergen wel aardig wat onderhoud (na elke dag minstens drie minuten wassen per stuk, krijg je lamme armen van) maar dat is het me waard. Ze geven me meer zelfvertrouwen dan niet-klevende, die altijd het risico met zich meedragen dat ze uit je beha floepen als je voorover buigt. Overigens schijn je er niet mee te mogen slapen, al weet ik niet waarom.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Monica,

Ik heb dit (in 2004) aan Laura gevraagd, ze gaf aan dat dit geen enkel probleem was. Ik doe het sinds 2004 ook dagelijks (in een BH) en het klopt: het is geen enkel probleem. Op enkele nachten na dat die borsten toch (een beetje) beginnen te schuiven en er brandblaardjes ontstaan. Mijn tip: probeer het gewoon en als 't niet bevalt kun je net zo snel ophouden als je er mee begon...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Frederique,

Ik slaap er wel mee, maar ik las van de week op de site van Mariposa, waar ze ze ook verkopen, dat dat niet mag. Stond niet bij waarom. Misschien omdat ze dan te lang op je huid zitten en evt. zweet op de plaklaag inwerkt? Sowieso vind ik dat ze gaan jeuken als je ze de hele dag hebt gedragen en je erachter hebt getranspireerd. Dan kunnen de zweetdruppeltjes niet weg en dat wordt ontzettend irritant. Brandblaartjes heb ik nog nooit gehad.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
Ingrid Go
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Ingrid Go »

Dank voor jullie adviezen. Ik ga eens bij Laura lang, of dat op korte termijn gaat lukken moet nog blijken maar ik zal jullie zeker op de hoogte houden. XXX Ingrid
Plaats reactie