SRS

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000

SRS

Bericht door Joanne »

Hallo Dames

Een aantal van mijn kennissen in de T wereld waren al op de hoogte maar ik heb verheugend nieuws.
Een tweetal weken geleden heb ik contact gehad met de VU en daarbij werd mij verteld dat ik een van de eerste drie clienten ben die gepland zijn in augustus voor hun SRS.
Op zich erg fijn nieuws en ik ben zeker ook blij alleen begreep ik dat van die eerste drie niet zo goed omdat er in de wandelgangen bekend was dat er maar twee ops per maand plaats vonden.
Maar volgens Jos is er een nieuw chirurg aan de horizon verschenen nl. dr van Onsele.
Deze is als eerste opgeleid door dr Haage heeft toen zijn studie verder afgemaakt en is daarna weer ingewerkt door dr Mulder.
Goed nieuws voor de zusters die zich zorgen maakte over het evt komende pensioen van dr Mulder ter zijner tijd.
Maar dit betekend dat ik misschien nog een keuze zal moeten maken of ik nu wel of niet door deze man geholpen wil worden.
Afhankelijk van de definitieve planning die ik tussen de 15e en de 22e juli mag ontvangen.
Spannende tijden dus voor ons Joanneke.
Ik hou jullie natuurlijk volledig op de hoogte.

By the way op 14 september is er een uitzending van Vinger aan de pols over genderdysfore kinderen.
Met als gasten onder andere Peggy Cohen en Kelly van der veer maar natuurlijk ook genderdysfore kinderen
Zeker de moeite van het kijken waard.
Laatst gewijzigd door Joanne op ma jul 01, 2002 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
adriana
Eredivisie

SRS

Bericht door adriana »

Hi Joanne,

goed nieuws voor je, maar wat een lange weg (tijd) die je hebt moeten afleggen, het z.g. genderteam is zwaar onderbezet en de procedures naar mijn mening, duren veel te lang en geven veel onzekerheid, helaas.

groetjes Adriana
Diana
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Diana »

Van harte Joanne, ondanks het misschien moeilijke wikken en wegen omtrent de chirurg. Je gaat nog een paar spannende dagen tegemoet en ik wens je daarbij veel sterkte. :D

:wink: Diana
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hoi Adriana en Diana

Dank je wel voor de goede wensen.
En Adriana als je nagaat dat ik in juni 99 mijn intake gesprek had dan houdt dat in dat ik drie jaar en twee maanden na mijn intake op tafel ga.
En dat is eigenlijk veel te lang ja maar het is nu eenmaal niet anders.
Ook hou ik in mijn achterhoofd rekening met evt uitstel zodat het niet tegenvalt als dat gebeurt.
Het zal zeker niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.
Ik ben dus pas zeker als ik uit mijn narcose ontwaak.
Die chirurg dat is andere koek en daar breek ik nog regelmatig mijn hoofd over.
Maar ook daar kom ik wel doorheen.

Stralende foto heb ik nu trouwens, vinnuooknie? :D :D :D :D
Alsnog bedankt Diana. :wink:
Lisette
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Lisette »

Hoi Joanne

Na lang niet schrijven vond ik dit berichtje van je de moeite waard om mijn stilzwijgen hier te verbreken.

Wil je dus ook alvast feliciteren ook al heb je je datum officieel nog niet het is nu niet lang meer voor je over 1.5 maandje ga je onder het mes :), is het voor jou zo goed als achter de rug dan alleen nog herstellen hopenlijk zonder complicatie's en papieren in orde krijgen .

Betekent ook dat ik over 1.5 maandje mijn datum zal gaan krijgen
wat mij toch heerlijk stemt.

Laat eventjes weten als je je definitieve datum hebt, zodra jij die namelijk hebt stop ik met roken ( al x aantal keer geprobeerd afgelopen 6 maanden maar lukte me niet) jou datum is voor mij wat meer houvast voor mijzelf om te kunnen stoppen duurdt het voor mij niet lang meer.

Groetjes en nogmaals alvast fellies.

Lisette
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hoi Lisette

Allereerst leuk dat je je stilzwijgen verbreekt voor dit moment.
Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik de oorzaak van je stilzwijgen was.
En dat terwijl ik inmiddels qua veel TS groepen jouw mening deel.
Maar dat is nu niet belangrijk meer.
Ik beloof je dat ik het gelijk door zal geven als ik mijn precieze datum heb.
Op zijn vroegst is dat 15 juli en op zijn laatst 22 juli en ik hoop werkelijk dat je die datum kunt gebruiken als houvast bij het stoppen met roken.
14 Augustus ben ik zelf een jaar van het roken af en ik moet zeggen dat ik het nog soms niet kan geloven.
Ik heb vanaf mijn elfde gerookt en dat wil zeggen dat ik na 20 jaar gewoon van de ene op de andere dag gestopt ben.
Hart en vaatziekten deden het niet voor mij maar een beter genezingsresultaat bij de SRS was kennelijk de reden die ik nodig had.
Heel veel succes ermee en ik hou je zoals belooft op de hoogte.

Ps het zal er in het begin misschien niet op lijken maar als je consequent bent dan komt er een tijd dat je er absoluut geen behoefte meer aan hebt.
De eerste drie maanden waren het zwaarst voor mij en nu heb ik er geen moeite meer mee. :) :lol: 8) :wink:
Lisette
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Lisette »

Hoi Joanne

Dat van dat stilzwijgen

Daar was jij maar klein deel van grootste deel werd door 2 anderen veroorzaakt waarom ik niet meer schreef dus daar niet wakker over liggen ofzo, is verleden tijd.
Wil niet zeggen dat ik weer volop ga posten ofzo ik kijk het gewoon eventjes aan.

Over stoppen met roken

Weet dat als ik jou datum eenmaal weet dat het me dan wel gaat lukken om te stoppen dan heb ik veel meer zekerheid van duurd nu nog 2 maanden voorleer ik aan de beurt ben en dat is net dat stukje zekerheid wat ik nodig heb om te stoppen, juist door de onzekerheid van wanneer is het mijn beurt kreeg ik instelling van hoeft nog niet.
Mijn wil is dan sterk genoeg is zeg maar net het extra stukje motivatie wat ik nodig heb.
Mind over matter zeg maar.
Enige waar ik tegenop zie is het aankomen in gewicht maar goed dat moet dan maar het zei zo.

Groetjes Lisette
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ik ben vanaf mijn rookstop ook aangekomen maar ik ben zowiezo de laatste twee jaar aan het aankomen (zo'n dertig kilo in het totaal en dus te veel naar mijn zin).
Daar zit bij mij een combinatie van oorzaken aan vast maar ik heb begrepen dat het aankomen van het niet roken van tijdelijke aard is.
Uiteindelijk stabiliseert de boel en val je weer langzaam af tot je oude gewicht.
Hoeveel tijd daarover heen gaat weet ik niet maar Toorians zegt dat de voordelen van het niet roken absoluut opwegen tegen de nadelen van het beetje gewicht wat er bij komt.
En daar ben ik het absoluut mee eens.
En als ik weer aan het werk ben en weer wat meer geld verdien dan ga ik ook weer sporten en dan gaat afvallen ook weer tot de mogelijkheden behoren.
Wendy_
ff weer wat posten

Bericht door Wendy_ »

Hoi Joanne,

Ben heel erg blij voor je dat je na lange tijd eindelijk het verlossende woord in zicht hebt. :) :) :)
Wens je heel veel sterkte en hoop dat je alles goed doorkomt.

Spreken elkaar zeker nog voor die tijd op het forum of ... ergens anders?!?!?!

Groetjes Wendy :lol:

P.s. lijkt inderdaad of je foto sinds de laatste keer dat ik 'm zag stralender dan stralend is geworden hahaha :) :)
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hello Wendy
Wendy_ schreef:Spreken elkaar zeker nog voor die tijd op het forum of ... ergens anders?!?!?!
Ik was misschien nog van plan in Juli naar de virgin bijeenkomst te gaan maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.
Als jij daar ook bent zou het kunnen zijn dat we elkaar tegenkomen.
En verder ben ik regelmatig op dit forum dus daar zien we elkaar zeker.

Wendy_ schreef:P.s. lijkt inderdaad of je foto sinds de laatste keer dat ik 'm zag stralender dan stralend is geworden hahaha :) :)
Ja he?... Diana heeft hem even onder handen genomen en het resultaat mag er zijn.
Ik kreeg er enkel zo,n raar korrelig ding uit als ik hem aan de eisen van de site had aangepast.
Maar volgens mij heeft Diana me ook een stuk mooier gemaakt dan ik werkelijk ben Hahaha :wink:
Ze is overigens beduidend goedkoper dan een plastisch chirurg :lol:
Diana
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Diana »

:wink: Heb er helemaal niets aan gedaan (beetje jokken mag wel toch?) :) :)

Nee hoor, zonder gekheid. Het enige wat ik gedaan heb is de foto aangepast aan de voorschriften.
Als ik een foto mooier moet maken dan de werkelijkheid moet je in jouw geval minstens 3 consults gehad hebben en zou ik daarna minimaal 5 jaar werk hebben. :D :D
Maar bedankt voor het complimentje

Diana
ilona
ForumFan

Re: SRS

Bericht door ilona »

benthemj schreef:Een tweetal weken geleden heb ik contact gehad met de VU en daarbij werd mij verteld dat ik een van de eerste drie clienten ben die gepland zijn in augustus voor hun SRS.
Nou Joanne... ondanks de meningsverschillen... van harte en oprecht gefeliciteerd met dit nieuws.

Liefs - Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
Wendy_
ff weer wat posten

Bericht door Wendy_ »

Hoi Joanne,

Je hebt dus dezelfde truc uitgehaald als ik haha met die foto ik kreeg 'm ook niet volgens voorschriften dus ff hulp van tommygirl gehad die dat "ff" deed. (waarvoor nog steeds veel dank!!) 8) 8)

Verder kom ik\ ben ik voorlopig alleen bij humanitas geweest dus virgin zit er in juli ff niet in.

Maar veel Succes en cu

Wendy :) :)
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hoi Diana

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Ik wordt helemaal verlegen van je
Laatst gewijzigd door Joanne op di jul 02, 2002 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hoi Ilona

Ondanks de meningsverschillen hartelijk en oprecht bedankt :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie