ik ben 13 jaar en heb nu al maat 45 help.?????
Moderator: Moderators
ik ben 13 jaar en heb nu al maat 45 help.?????
wie kan mij helpen ik ben 13 jaar en ik heb nu
al maat 45 help help
ik vind het zow rot al die anderen meiden op school die hebben alemaal
leuke laarzen en ik heb sportschoenen (HEREN!)
ik woon in didam in gelderland
wie kan mij helpen..
xx, [/b]
al maat 45 help help
ik vind het zow rot al die anderen meiden op school die hebben alemaal
leuke laarzen en ik heb sportschoenen (HEREN!)
ik woon in didam in gelderland
wie kan mij helpen..
xx, [/b]
Ik denk niet dat iemand je hier kan helpen...
tenminste niet om je voetjes te laten krimpen, helaas...
Ik ken zelf ook een vrouw met maat 42, en een vriendin met maat 41 en weer een andere vriendin maat 40. heb zelf 41... allemaal aan de grote kant.
Maar 45 is wel groot hoor op je 13de en helemaal als je meisje bent.
Ze hebben wel speciale winkels daarvoor...
sterkte xxx
Ik ken zelf ook een vrouw met maat 42, en een vriendin met maat 41 en weer een andere vriendin maat 40. heb zelf 41... allemaal aan de grote kant.
sterkte xxx
ja dat is sow. klopt. wel kloteelaura_girl19 schreef:Ik denk niet dat iemand je hier kan helpen...
sterkte xxx
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Voor de transitie droeg ik maat 44 legerkisten, tijdens de transitie ging 43 ineens passen, nu draag ik 41 van de schoenenreus. Niks knelt.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Daar heb jij voorlopig nog niks aan Saarke, want ik denk dat het door hormoongebruik komt. Toch help ik je met hopen. Er is niks aan om een lichaam dat zich de verkeerde kant op ontwikkeld.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
-
- dagelijks aanwezig
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Dorine,
't Kan ook zonder hormonen. Als man droeg ik altijd maat 48 of maat 47, 46 was echt te krap. Gister heb ik net twee paar (dames)schoenen gekocht: het ene paar was 45,5; de ander 45. Die van 45 knelt een heel klein beetje, die van 45,5 past precies...
Groetjes,
Frederique
't Kan ook zonder hormonen. Als man droeg ik altijd maat 48 of maat 47, 46 was echt te krap. Gister heb ik net twee paar (dames)schoenen gekocht: het ene paar was 45,5; de ander 45. Die van 45 knelt een heel klein beetje, die van 45,5 past precies...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Hoi hoi,
Groetjes en liefs,
Babette.
nou, zo gek is dat nog niet, hoor! Mijn hele lijf is "gekrompen" van 1,79 naar 1,73, en m'n schoenmaat van 41,5 naar 40. Vraag me niet hoe het komt, ik heb geen idee. Ik denk ook niet dat m'n leeftijd er iets mee te maken heeft, maar ook dat weet ik niet zeker. Vervelend vind ik het zeker niet!Dorine schreef:hoe kan je nou van 44 naar 41 gaan door hormoongebruik? je botjes krimpen toch niet?
het spijt me lieve Morbide maar klinkt als broodje aapie of je krast 44 eruit en maakt er 41 van, wel ontroerende gedachte
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
inderdaad..ik heb het ook...voor de transitie maat 45..in het begin wel eens schoenen gekocht in speciaalzaken van maat 44-45 tegenwoordig draag ik maat 42 en gisteren een paar schoenen gekocht maat 41 denk dat het toch echt aan de hormonen ligt aangezien meer dames dit hebben
Liefs en XXX Vicky
Barbie...Eat Your Heart Out...
Barbie...Eat Your Heart Out...