Dit is het advies van mila als jullie iemand tegenkomen die zegt hetero te zijn.IDENTITEITSCRISIS OP KOMST!!!!!! LATENTE HOMO/ZWAAR PROBLEMATISCHE BI DIEP IN DE ONTKENNING!!! WEG WEZEN, ZO SNEL JE KUNT!!!!!
hier wil ik graag even op reageren, maar eerst even iets over mij en de verklaring van mijn aanwezigheid op deze site
ik ben robert en heb sinds enkele tijd een soort relatie met een ts vrouw. ik zeg soort omdat het niet een echte vaste relatie is, dit heeft niet met haar ts zijn te maken, maar dit heeft andere oorzaken o.a. afstand. Ik heb haar nu zo'n anderhalf jaar geleden leren kennen en vond het gewoon een leuke vrouw. echter in de loop van tijd zijn de gevoelens gegroeid dat ik haar meer dan leuk ben gaan vinden, wat uitgegroeid is tot de relatie die we nu hebben. Dit proces is zoals jullie wellicht zullen begrijpen gepaard gegaan met veel over mezelf nadenken en bewuste keuzes maken, want ja ze is wel een ts. Wanneer vertel ik het mijn vrienden en familie? de eerste keer met haar over straat, hoe gaat dat? de antwoorden waren eenvoudiger. Vrienden en familie gewoon snel verteld over haar toen we nog alleen maar msn contact hadden en vervolgens zijn ze wel mee gegroeid in het hele verhaal. En de eerste keer op straat? ik geloof dat ik na 1 minuut eraan gewend was en heb me er verder geen zorgen over gemaakt. Kortom het lijkt zowaar een gewone relatie
aangezien de hele T wereld voor mij tot voor kort een ver van bed show was en er helemaal niets van wist, op de flarden die je op tv zit na dan, ben ik op zoek gegaan naar informatie (je wilt elkaar toch zo goed mogelijk begrijpen) en kwam hier terecht. sindsdien lees ik soms eens over jullie schouder mee over de zaken waar jullie mee zitten en de oplossingen die jullie bedenken om er mee om te gaan. (vond het leuk om te lezen dat jullie er in ieder geval ook meestal niet uitkomen wat nu het beste is )
goed dan kom ik nu bij mila's stelling
waarom ik reageer: ik hoop aan anderen (mila overtuig ik toch niet ben ik bang) te laten zien dat haar stelling niet altijd waar hoeft te zijn.
ten eerste de term hetero:
ik noem mijzelf hetero, niet omdat ik dat nu eenmaal zo graag wil zijn, maar door iddel van deductie kom ik toch op die term uit.
de drie mogelijk heden homo bi en hetero:
homo: ik denk dat ik dat voor mijzelf wel kan uitsluiten daarvoor hou ik toch te veel van vrouwen (hoewel ik het met mila eens ben dat een ts nooit een helemaal vrouw zal zijn maar een post op ts blijft, toch schaar ik mijn vriendin in deze vergelijking en de rest van dit verhaal onder de vrouwen)
bi: oke vrouwen blijven dus in het pakket dan moet je wel bi zijn, ook denk ik hier niet onder te vallen. voor zover mijn geheugen mij niet in de steek laat heb ik nog nimmer over sex met een man (of erbij) gefantaseerd. ik zeg niet dat dat nooit het geval zal zijn maar mij lijkt het zeer onwaarschijnlijk dat die fantasieen ooit nog boven zullen drijven.
praktijk ervaring met mannen heb ik al evenmin (op een keer zoenen met ruth or dare na dan, maar dat lijkt mij nu niet direct bi maken).
kortom als ik deze twee op deze manier weerleg blijft volgens mij alleen hetero over. nogmaals ik schrijf dit niet omdat ik nu eenmaal zo hetero over wil komen (morgen zal niemand mij op straat nawijzen en zeggen daar gaat een hetero, en hier ben ik volledig anoniem de enige uit deze wereld ide mij kent is mijn vriendin en die leest hier volgens mij niet eens meer mee.)
dan moet ik dus wel een van deze opties zijnDus ook op de (beruchte) TS lovers die op zoek zijn naar 'ruimdenkendheid' bij TS, omdat die TS lovers zelf tv/cd/tg zijn, en dat komt heeeeeeel erg vaak voor ja.
ook hier kan ik natuurlijk niets bewijzen ik kan alleen in alle oprechtheid vermelden dat ik nooit gevoelens hiervoor heb gehad. ik zit prima in mijn vel als man al zal ik nooit begrijpen hoe je kan voelen dat je vrouw voelt ipv man ik weet ook niet eens hoe het voelt om man te zijn. ik ben het en voel me prima.
dan blijft er nog een obstakel over:
ik zal niet ontkennen dat je soms even diep over jezelf na moet denken, maar qua psychologische belasting valt het wel mee hoor ik heb wel ergere dingen meegemaakt. daarbij komt dat het helemaal niet verkeerd voor de mens is om af en toe over zichzelf na te denken, ik zou bijna aan elke man een ts vriendin adviseren.Dat tussen hun oren, dat zeg ik dus steeds. Een echte, overtuigde hetero man trekt het psychologisch gewoon niet, een (post op) TS.
maar hoe doe ik dat dan als hetero man met een ts vriendin, geen enkele ts is toch zo passabel dat zelfs haar minnaar het niet kan zien.
klopt helemaal. tuurlijk kan ik het aan mijn vriendin wel zien, maar niet in die mate dat het me stoort om mila's eigen woorden tegen haar te gebruiken:
daar wil ik graag van maken:Ik val op gewone mannelijke, hoekige motoriek, glimlach, oogopslag, gewone, mannelijke uitstraling, humor, algemene ontwikkeling etc.
Uiterlijk vind ik inmiddels eigenlijk subjectief geworden. Algemene ontwikkeling vind ik wel heel erg belangrijk, want heel veel supermannelijke mannen praten alleen over sport en motoren en auto's, en zeggen als na lig in bed *GRUNT*!
Ik val op gewone vrouwlijke, gracieuze, glimlach, oogopslag, gewone, vrouwlijke uitstraling, humor, algemene ontwikkeling etc.
geloof me die zijn bij mijn vriendin helemaal in orde (al is gracieus eten voor haar nog een verbeterpuntje )
Uiterlijk vind ik inmiddels eigenlijk subjectief geworden. Algemene ontwikkeling vind ik wel heel erg belangrijk, want heel veel supervrouwlijke vrouwen praten alleen over mode en make-up en roddelbladen, en zeggen als na lig in bed *hier weet ik niets dan lig ik te grunten dus hoor niets meer *!
ik hoop jullie zo enig inzicht te hebben gegeven in het brein van een hetero man die houdt van een ts vrouw.
verder ben ik voor zover ik iets gelezen heb het vaak wel met mila eens en denk ook dat er veel *hetero* mannen rondlopen die wel in haar beschrijving vallen, het is dus een goede waarschuwing om op te letten, maar het is geen wet van meden en perzen.
tot zover mijn verhaal
groeten robert
ps
lijkt me een loodzare opgave waar jullie voor staan en wens jullie dan ook allemaal veel succes op weg naar het geluk
ps2
sommige details en uitspraken van mij over jullie zullen misschien wel niet helemaal kloppen en kunnen daardoor beledigend over komen, dit is niet mijn bedoelen, maar dit onderwerp is nu eenmaal behoorlijk nieuw voor me daarbij doe ik bij jullie hetzelfde als mila bij hetero mannen deed, namelijk iedereen over een kam scheren en in hokjes stoppen. dit doe ik voor het gemak, leesbaarheid of dat mijn kennis op dat vlak nu eenmaal niet voldoende is. alvast sorry