Mijn verhaal,mijn doel !

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Bregt
is nieuw hier

Mijn verhaal,mijn doel !

Bericht door Bregt »

Hallo mijn naam is Bregt..
Ik ben 19 jaar,man en woon in Gent (Belgie)*
Mijn vraag is of ik een intervieuw,gesprek met een persoon die Genderbending wil ondergaan of met het idee zit om dit te doen...
waarom heel simpel ik vond Genderbending een intressant onderwerp en soms zo'n taboe dat het mij aantrok om een eindwerk over te doen,dus heb ik dit ook gedaan..Ik ben begonnen met 2 andere mensen om dit onderwerp te onderzoeken voor het vak G & C (Gedrags en cultuur wetenschappen ) dit is men hoofdvak dus dit wordt een deftig en goed werk
Ik heb jullie hulp nodig om dit tot een recht eind te brengen en een kleine stap te nemen om deze taboe te doorbreken...

ps: Dus stuur alles door op men email adres of met prive berichten op deze forum om mij verder te helpen danku bij voorbaad :)

Groeten,Bregt
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik vraag me af hoe je genderbending kunt ondergaan. Volgens mij snap jij iets niet.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Bregt
is nieuw hier

Ondergaan ?

Bericht door Bregt »

Sorry,als ik me verkeerd uitdruk :(
Maar men kennis heeft nog zen limieten over dit onderwerp
daarom wil ik hier zoveel mogenlijk informatie opdoen om dit tot een goed eind te brengen...dit is een start en ik wil het volste weten over alles :)

nogmaals excuses
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb ook werkelijk geen idee wat er met het ondergaan van genderbending wordt bedoeld Bregt, ik denk dat je eerst iets meer info moet geven voor mensen bereid zijn je te helpen.

Irene
Kleine stapjes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Bregt, klik eens hier? Helpt dat?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Bregt
is nieuw hier

Begin !!

Bericht door Bregt »

Dat is al een begin,en ja ik weet dat ik het nog meer moet leren begrijpen daarom doe ik er ook men eindwerk over,en waar kan je het best beginnen...ok je leest al je informatie...maar de personen die je het best helpen zijn de mensen die zo denken...ik weet nog niet zoveel maar toch al wat daarom kom ik hier bij jullie,jullie kunnen mss wel denken wat doet hij hier maar dit is een moeilijke stap om te zetten om jullie vertrouwen te winnen...
Ik weet dat er van die Kl**tzakken zijn die jullie site verpesten...en ik heb al een intervieuw kunnen krijgen in gent,maar zoals morbide probeert me al direct op het spoor te zetten en dat vind ik al leuk...maar er is meer info en ik zoek wat hulp dit is ook belangrijk voor mij

Bregt
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Misschien helpt het als je met concrete vragen komt. Het volste willen weten over alles is wel heel erg breed. Volgens mij verstaan jij en ik iets heel anders onder genderbenden. Dus denk ik dat het helpt als jij met jouw definitie op de proppen komt. De mijne is geslachtsvervaging. Dan zou je dus , denk ik, de transgenders alhier moeten hebben. En daarmee bedoel ik de mensen die daadwerkelijk tussen de geslachten in leven, niet de travestieten die een hekel aan de term travestiet hebben. Verwarrend hè?

Mag ik je overigens vragen waar je fascinatie voor ons soort mensen vandaan komt? Interessant en taboe kan ik niet zo heel veel mee. Ikzelf heb er bijvoorbeeld een hekel aan om interessant gevonden te worden simpelweg vanwege het feit dat ik een transitie doorlopen heb en ik ben tevens de mening toegedaan dat travestie, transgenderisme en transseksualiteit al lang geen taboe meer zijn. Het is hooguit iets waarmee het makkelijk pesten is.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Hoewel Morbide en ik in een heel andere situatie verkeren sluit ik me hier volledig bij aan. Stel concrete vragen, dan worden we minder achterdochtig en zijn er veel die best bereid zijn om zich bloot te geven (figuurlijk dan he)

Irene
Kleine stapjes
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Mijn aanvulling: kijk ook eens op de profielen-sectie. Je kunt daar meerdere levensverhalen vinden. Die van mij kun je snel vinden door hieronder op knopje www te drukken.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Bregt
is nieuw hier

Waarom ik dit intressant vind

Bericht door Bregt »

Wel ik ben geintresseerd in psychologie van het mensenlijke brein,en de denkwijzen
Ik heb gemerkt in men research dat er nog niet zoveel geschreven is over dit onderwerp
Zaken zoals wrm komen niet rap te sprake dit vind je meestal in alleen in levensverhalen...die heel intressant zijn en ook veel informatie kunnen uitgeput worden
Ik vind ook dat niet alles al geschreven is over genderbending.
Ook is genderbending een groot stuk in het nature & nurture debat dat niet vaak besproken is
Ik wil het fijne er van weten en niet zo iemand zijn met een onwetendheid 8)

Groetjes, Bregt
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Het is mij nog steeds niet duidelijk wat jij nu precies onder "genderbending" verstaat. Kun je wat concreter/specifieker zijn? De psychologie van het menselijk brein, weinig research en "nature & nurture" zijn hele brede en ook vage begrippen... :roll:

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Saraahtje_78
is nieuw hier

Bericht door Saraahtje_78 »

Plaats reactie