mannelijke kaaklijn

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
anneliesje
is nieuw hier

mannelijke kaaklijn

Bericht door anneliesje »

Hallo dames,

Ik ben nieuw op dit forum en net zoals de meeste mannen hier, hou ik er ook wel van om in dameskleding te lopen. :oops:
Ik zit alleen een btje met een probleem, ik heb nogal een mannelijke kaaklijn en zou het wel graag willen veranderen.
Zijn hier toevallig mensen die het operatief veranderd hebben en hoe duur kost zoiets? :-?

Groetjes,

Anneliesje
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Beste Annelies,

Ik heb zelf oa. een kaak en kinreductie laten doen bij Dr. Chettawut in Bangkok, Thailand. De kaak alleen kost bij hem $3700,- In combinatie met de kin is het $6600,-

Dit is natuurlijk allemaal exclusief ticket en verblijfskosten.

Dit is de link naar zijn website:

http://www.chet-plasticsurgery.com/

Succes!

xxx
anneliesje
is nieuw hier

Bericht door anneliesje »

Dank je wel voor je reactie, Jamie :)

Maar als je je kaak-en kin laat verkleinen, krijg je dan niet te maken met overtollige huid en moet je eerst kiezen laten trekken voordat je je kaak kan verkleinen? :oops:

Groetjes en kusjes,

Anneliesje
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Kiezen hoeven nooit getrokken te worden omdat alleen het onderste gedeelte van de kaak wordt weggezaagd.
En of je een hals/ facelift nodig zult hebben is afhankelijk van de hoeveelheid kaak die ze weghalen en hoe elastisch je huid is. Je leeftijd speelt ook een belangrijke rol.

In de meeste gevallen is dit echt niet nodig. (Bij mij ook niet...)

Als je hem een bericht stuurt met daarin ook informatie over jezelf en een foto van voren, van zij en schuin van voren dan kan hij goed beoordelen wat je waarschijnlijk nodig zult hebben.

Ook hoe trouw je je drukverbanden na je operatie draagt is ook superbelangrijk.
Plaats reactie