wanneer vind je de ware...

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Hertog Jan
dagelijks aanwezig

wanneer vind je de ware...

Bericht door Hertog Jan »

wanneer vind je de ware...is iets wat ik me de laatste tijd steeds meer afvraag.
soms ben ik verliefd...maar bedenk dan dat dit geesterlijk en lichamelijk nog niet kan.
immers ik ben nog maar een puber,en hoewel al passable als man...zien mensen me nog wel erg vaak als jochie.

als jochie heb ik nog geen relatie durven aangaan...immers ben ik ook nog op zoek naar mijn ware ik.
en dan is mijn werkelijke transitie nog niet eens begonnen...
weet ook niet of ik daartoe in staat zou zijn dit alles oficieel te gaan doen.

er zijn momenteel een aantal omgevingsfactoren die me zeer aan het denken zetten en misschien wel een beetje ongelukkig maken.
een daarvan is de stemmingswisselingen...hoewel ze wel een stuk minder zijn blijft het een feit.
of dit goed te kombineren is met T weet ik niet.
en dan is er nog een reden wat de stemmingswisselingen behoorlijk opschroeft en dat is het dochen...
merkwaardig hoe je na het zien van je lichaam af kunt vragen of je wel de ware zult vinden.

een tijdje geleden werd ik dus verliefd op een homo man,ik ben zelf bi...zover ik weet tot nu toe dan.
maar toen kwam het onvermijdelijke moment...na de 2de afspraak kwam hij erachter dat ik borsten heb.
toen werd ik natuurlijk afgeschilderd als een @#$#$ trans.
en dat is hard vooral als je jezelf eigenlijk helemaal geen trans voelt in het dagelijks leven.
natuurlijk besef ik dat er wel iets bijzonders aan mij is daar zorgt mijn lichaam wel voor...

en om nu in deze situatie niet aan een relatie te beginnen...ook geen optie want soms wordt je gewoon smoorverliefd.
vorige week heb ik die jongen weer gezien...nu wilde hij koste wat kost vrienden worden met transen.
is dat de prijs die ik betaal op de zoektocht naar mijn ware ik?
van mij hoeft het zo niet!!!

ondertussen wacht ik vol spanning af op de stappen die gaan komen...
de eerste is morgen waarbij mijn naam bekend wordt gemaakt aan al mijn collegas.
de 2de stap is om weer terug te gaan in het gendergebeuren en mezelf aan te melden.
nu maar hopen dat de wachtlijsten niet al te lang zijn....
aan de andere kant ik heb al zolang gewacht dat een paar maanden ook niet meer gaan uitmaken...

zo dit lucht f op...
Gast

Re: wanneer vind je de ware...

Bericht door Gast »

Hoi An,

Tsja, de ware, die vind je blijkbaar op het goede moment, zeggen ze altijd.
Als je er klaar voor bent, ervoor openstaat, als je de juiste persoon tegenkomt, als je dan ook nog bij jezelf kunt blijven, dan worden de kansen groter. Denk ik. Hoop ik. Droom ik.
Ondertussen kan ik wel vast leuk bedenken wat ik met die ware zou doen.
Iets met croissantkruimeltjes tussen de lakens of zo :)
An78 schreef:..na de 2de afspraak kwam hij erachter dat ik borsten heb.
toen werd ik natuurlijk afgeschilderd als een @#$#$ trans.
(...)
...nu wilde hij koste wat kost vrienden worden met transen.
is dat de prijs die ik betaal op de zoektocht naar mijn ware ik?
van mij hoeft het zo niet!!!
Tsja, ik weet niet wat hij nu wil, vrienden worden, of meer? Met transen, of met jou?
Als hij er na de 2e afspraak pas achter kwam hoe jij in elkaar zit, dan mag je hem ook wel even de kans geven om aan het idee te wennen.
Het zou toch jammer zijn als het stukloopt op die eerste schrikreactie.
Succes, groetjes

Francis
Hertog Jan
dagelijks aanwezig

Bericht door Hertog Jan »

Tja Francis,

hij had wel wat duidelijker mogen zeggen wat hij preccies bedoelde.
want als er zo vaag gepraat wordt en je vraagt om duidelijkheid maar krijgt vervolgens geen eerlijk antwoord.
dan hoeft het niet van mij....maar goed als hij geschokken is kan hij er altijd nog op terug komen
Plaats reactie