fotoshoot

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
rvg
is nieuw hier

fotoshoot

Bericht door rvg »

Hallo allemaal,

voor een fotoshoot, nog nader te plannen, ben ik op zoek naar een jongen/man.
Het betreft een duo-shoot, waarbij de man als vrouw gaat en de vrouw als man(vrouwelijke model is al geregeld, mijn vriendin).
De shoot zal volledig gratis zijn, en een visagiste is aanwezig . Eventuele kosten kunnen gedeeld worden. Foto's zijn vrij te gebruiken, voor portfolio, internet etc. Echter neit voor commerciele doeleinden, zowel niet door fotograaf als model.
Een maand na de shoot krijg je minstens zeven bewerkte foto's op cd toegestuurd.
Ik werk met een contract (als je me mailt stuur ik het naar je toe zodat je het door kunt nemen. )
Bij voorkeur heb je zelf al een pruik en damesschoenen, of kun je dit van iemand lenen.
Natuurlijk kan ik je ook werk laten zien dan.

Mocht je hiervoor interesse hebben, aarzel dan zeker niet om te reageren!!!

groetjes Rachel
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Re: fotoshoot

Bericht door Lisa met een S »

rvg schreef:Foto's zijn vrij te gebruiken, voor portfolio, internet etc. Echter neit voor commerciele doeleinden, zowel niet door fotograaf als model.
Maar waarvoor maak je de foto's eigenlijk dan wel?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
rvg
is nieuw hier

Bericht door rvg »

hai,

de foto's zijn bedoeld voor in mijn portfolio. Ze zullen getoond worden op de fotoclub-beoordeling op de plank aldaar. (fotoclub dongen) Daarnaast ben ik lid van de fotobond.
Mogelijk komt iets van de foto's op een expositie ooit, maar dan gaat dat in overleg met de modellen en is nog niet zeker.
Modellen zelf steken de foto's doorgaans in hun portfolio. Voor mensen die model staan die geen portfolio hebben, gaat het voor hun vaak om een aantal mooie foot's en een gezellige dag.
Het is de bedoeling dat het zoveel mogelijk niet opvalt dat het om een dubbele travestie gaat. Dat is aan de kijker om te bepalen. Het zal dan ook gaan om mooie plaatjes.

Meer vragen, stel ze maar :)

gr Rachel
Plaats reactie