Waarom de Pil dwars zat

Algemeen

Moderator: Moderators

Yil
Eredivisie
Contacteer:

Waarom de Pil dwars zat

Bericht door Yil »

Aan allen die zich aangesproken voelen.
En aan allen die zich aangesproken zouden moeten voelen.

Waarom was ik zo dwars gisteren? Omdat het voor mij de druppel was die de emmer deed overlopen. Waarom is dit forum er? Meningen uitwisselen lijkt mij. Elkaar helpen. Een grapje op zijn tijd is alleen maar leuk. Als iemand een topic start verwacht men toch antwoord? Maar blijkbaar is dat niet de bedoeling. Als een mening afwijkt, wat soms juist heel verfrissend is, wordt er op de persoon gespeeld. Denk maar over de opmerkingen over een goedkope pruik of de aanvallen over de verhalen van Frederique over het VU, of de GGZ van Nanette of Niemand. Dit slaat kant nog wal!! Ga inhoudelijk in op iemands mening, ga de discussie aan, prima. Maar hou op om anderen neer te sabelen omdat je toevallig iets beter uit je woorden kan komen. Waarom zoveel cynisme. Waarom overal LOL achterzetten. LOL is prima... maar je plaatst ondertussen wel jouw mening maar zet er vooral LOL achter want dan kan ik altijd nog terugkrabbelen.

Waarom iemand aanvallen als je onder een pseudoniem reageert? Gebruiken niet de meeste mensen hier een pseudoniem? Mijn mening is hetzelfde of ik nu mijn eigen naam of een pseudoniem gebruik. Mijn naam zegt niets over mijzelf, mijn karakter wel.

Waarom iedere keer die persoonlijke aanvallen, omdat jullie het niet eens zijn met de schrijver/ster?? Waarom worden er PB-tjes met nare opmerkingen gestuurd? Waarom krijg ik steeds meer reacties van andere leden dat zij hun mening niet meer willen plaatsen? Waarom worden er steeds meer profielen weggehaald?

Gisteren was ik het spuug en spuug zat en daarom ook mijn reacties. Heb ik er echt van genoten? Nee. Genieten jullie er van om opmerkingen te plaatsen? Dat moet wel want laten kunnen jullie het niet.

We hebben wel met mensen te maken. Mooie mensen!!!!

Zo, ik ben het even kwijt. Maar waarom weet ik toch zo zeker dat er weer allemaal negatieve onliners gaan komen.

De Pil
kiki
Banned Lid

Re: Waarom de Pil dwars zat

Bericht door kiki »

The Progynova@ 's schreef:Gebruiken niet de meeste mensen hier een pseudoniem?
De Pil
ja, en ik hoop dat je niet zo naief bent om te denken dat bv Lisa met een S bv het maandelijkse salarisafschrift ook als mevrouw Lisa met een S ontvangt. Of dat Joyy ook irl als Joyy door het dagelijks leven gaat.
tussen pseudoniemen en pseudoniemen bestaan namelijk ook virtuele en real life verschillen.
voor hier is het gebruikelijk dat men in het dagelijks leven als man door het leven gaat, met mannennaam en al. en hier dus een vrouwenpseudoniem gebruikt.
met uitzondering van de transen hier, die zijn in de regel echt en leven als vrouw met een vrouwennaam maar kiezen een vrouwenpseudoniem hier.
maak je niet zo druk trouwens, wind je niet op. je zult de meeste pseudoniemen hier niet irl leren kennen, tenzij jij zelf een ts bent die ts via hier leert kennen.
nepvrouw als geuzennaam
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

Tjonge diezelfde Nanette maakte mij uit voor travestieten basher omdat mijn mening haar niet aanstond... :roll:
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

ach zo schokkend waren de reacties van de pil en progynova's allemaal niet

je maakt het beangrijker dan het is
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi,

1) Mijn naam IRL is ook Frederique
2) Ik heb niet het gevoel dat ik niet uit mijn woorden kan komen: dat valt wel mee. Maar na 200x dezelfde discussie ben ik wel wat terughoudender geworden...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Frederique_ schreef:Hoi,

1) Mijn naam IRL is ook Frederique
Dus op je salarisstroken en de jaaropgave staat ook mevr Frederique....??? Gefeliciteerd Frederique :)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Let's keep dreeming... :wink:

Groetjes,

Frederique
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Frederique_ schreef:Let's keep dreeming... :wink:
Jipp......wat zullen we zijn, als we niet konden dromen :roll:
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

One day my dream will come through... :wink:

Groetjes,

Frederique
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

Mara schreef:Dus op je salarisstroken en de jaaropgave staat ook mevr Frederique....??? Gefeliciteerd Frederique :)
:P mss met een paar jaar wel
nepvrouw als geuzennaam
I.G.Norance
dagelijks aanwezig

Bericht door I.G.Norance »

Ook hier lees ik dat inhoudelijk niet op wat door de Progynova's geschreven wordt ingegaan wordt!

De meeste van jullie zijn duidelijk kerels en -helaas- reageren blijkbaar ook zo.
Jullie gekir van ' Ik ben een vrouw en heb een zachte kant...' merk ik al te vaak hier niet op het forum.
Ook ik heb mijn openbaar profiel verwijderd en het verplichte profiel hier moeten minimaliseren. En een emailadres genomen dat dient als digitale eeuwige rustplaats voor de opmerkingen die ik mag ontvangen.

De reden? Schofterige opmerkingen! Als ik ze hier zou herhalen zou ik door jullie zonder uitzondering voorgedragen worden om eeuwig vervloekt en geband te worden.

Dus ook ik stel de vraag: wat is er voor sommigen onder jullie zo leuk aan om te schelden?

Reacties?
AUB niet grappig maar ingaand op de misselijk makende tendens op dit forum.
Ik ben zéér benieuwd.

DJ- Anti-Testo (-stereon)
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

DJ Anti-Testo schreef:Dus ook ik stel de vraag: wat is er voor sommigen onder jullie zo leuk aan om te schelden?

Reacties?
AUB niet grappig maar ingaand op de misselijk makende tendens op dit forum.
Nou, ik zie hier helemaal nie veel mensen schelden en ook un tendens kan ik nie herkennen..... :roll:

Je lijkt veelste gevoelig :wink: :D
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Mara schreef: Nou, ik zie hier helemaal nie veel mensen schelden en ook un tendens kan ik nie herkennen..... :roll:
Ik ben bang dat je toch echt niet goed oplet dan.
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

De tendens is er niet echt, het zijn golfbewegingen die soms toe en soms afnemen.
En verder merk ik dat er een verschil in beleving is tussen wat de een plaagstootjes noemt, terwijl een ander hetzelfde bericht als persoonlijke aanval zal bestempelen.
De waarheid ligt, zoals zo vaak, ergens in het midden...

Wie echt van het geduvel op het forum af wil houdt zich het best aan twee regels:
1) Als je iets ziet wat echt niet kan, reageer dan NIET in de thread zelf en informeer de moderatoren
2) Zorg voor interessante threads, bedenk zelf nieuwe non-offending topics en negeer ALLES EN IEDEREEN die die poging in welke vorm dan ook probeert te saboteren.

Geduvel blijft bestaan als je mensen voer geeft om op te (blijven) reageren. Daarom: toetsenbord in de ijskast en NIET reageren als je vindt dat iemand te ver gaat. Ja, ik weet het, het is niet gemakkelijk :wink:

Groetjes,

Frederique
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Saartje schreef:Ik ben bang dat je toch echt niet goed oplet dan.
Saartje, daar mag jij zeker gelijk hebben.....maar gezien ik al un tijdje op dit forum zit, herken ik eigenlijk geen tendens.....in welke richting dan ook......dus wees maar niet verontwaardigt.....hier gaat het nog veel fatsoenlijker aantoe dan in het gewone leven.....

....zelfs Frederique is er inmiddels achter gekomen, dat ze mij bvb(en ook un hoop anderen) niet zooooo serieus moet nemen :wink: (trouwens, goeie reactie hier boven)

@het staf......ik vind die bans van jongs geleden echt bullshit......maar da's alleen mun mening :roll: heb er eigenlijk nie zo'n probleem mee als jullie er anders over denken :wink:

liefs

Mara
Plaats reactie