onzichtbaar gaatjes laten schieten
Moderator: Moderators
onzichtbaar gaatjes laten schieten
Weet iemand of het mogelijk is om gaatjes te laten schieten die onzichtbaar zijn.Ik wil graag echte oorbellen dragen,maar in mijn omgeving is het niet gewenst dat men opeens mij nu ziet met 2 gaatjes in mijn oren met de gebruikelijke zweerknopjes in de eerste 6 weken
fuk de omgeving zou'k zeggen
klinkt misschien bot en geen antwoord op je vraag maar als je je in allerlei bochten moet gaan wringen om te doen wat je wilt doen maar ook weer niet want niemand mag het zien, denk ik dat dta niet d ejuiste manier is
hoe wil je dat dan gaan doen bij een volgende stap, die er onherroepelijk komt?
een gaatje schieten zonder dat iemand het ziet lijkt me onmogelijk
klinkt misschien bot en geen antwoord op je vraag maar als je je in allerlei bochten moet gaan wringen om te doen wat je wilt doen maar ook weer niet want niemand mag het zien, denk ik dat dta niet d ejuiste manier is
hoe wil je dat dan gaan doen bij een volgende stap, die er onherroepelijk komt?
een gaatje schieten zonder dat iemand het ziet lijkt me onmogelijk
Ik ben stevig geneigd om het met Joyy eens te zijn. Jij bepaalt in jouw leven wat er gebeurt, en in welk tempo. Bovendien: ik zie onnoemelijk veel mensen met oorringen en/of knopjes, dus mijns inziens is het een heel normaal verschijnsel. In mijn directe leefomgeving is het erg stoer als mannen oorringen dragen, en dat doen ze dan ook opzichtig.
Groetjes en liefs,
Babette.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Re: onzichtbaar gaatjes laten schieten
Ik dacht, ik zal het even vragen nu ik er toch zit en het antwoord was: Nee!tamaya schreef:Weet iemand of het mogelijk is om gaatjes te laten schieten die onzichtbaar zijn.Ik wil graag echte oorbellen dragen,maar in mijn omgeving is het niet gewenst dat men opeens mij nu ziet met 2 gaatjes in mijn oren met de gebruikelijke zweerknopjes in de eerste 6 weken
Het is niet mogelijk om onzichtbaar gaatjes te laten prikken.
Ik heb wel gewoon steentjes in mijn oorknopjes nu, dus niet van die standaard zooi.
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
Of clips.Irene schreef:Saartje schreef:
Je kan natuurlijk ook magneetoorbellen nemen, die zijn bij Claire's voor een habbekrats te koop.Ik dacht, ik zal het even vragen nu ik er toch zit en het antwoord was: Nee!
Irene
Dan heb je na een uurtje vanzelf gaatjes.
Wat een ondingen zijn dat zeg.
Hoewel ik een paar clips van een vriendin heb gehad en die kan ik een stuk langer in zonder pijnlijke oortjes te krijgen.
Met clips geldt dus, hoe groter het oppervlak, hoe minder snel last .
Jo Brand
Jo Brand
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Niet helemaal mee eens hoor, inderdaad zijn sommige clips na verloop van tijd pijnlijk, maar dat heeft meer met het gewicht wat er aan hangt en/of het soort sluiting te maken.
In ieder geval ben ik in het gelukkige bezit van een aantal paren die ik rustig de hele dag in kan houden, althans, zolang dat nog nodig is, want ook deze tuthola overweegt om als het haar wat gegroeid is maar eens op haar oorlellen te laten schieten.
Claudia Zomer
In ieder geval ben ik in het gelukkige bezit van een aantal paren die ik rustig de hele dag in kan houden, althans, zolang dat nog nodig is, want ook deze tuthola overweegt om als het haar wat gegroeid is maar eens op haar oorlellen te laten schieten.
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
lekker doen meid; ik draag al jaren gewoon oorringen en het voelt heerlijk!Claudia Zomer schreef: want ook deze tuthola overweegt om als het haar wat gegroeid is maar eens op haar oorlellen te laten schieten.
Claudia Zomer
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
- Sandra TV
- dagelijks aanwezig
Ik ga volgende week ook om gaatjes.
Heb je keuze welke oorstekkertjes te kiezen of zijn het van drie grote, lompe dingen wat je eerst 6 weken moet dragen?
Waarom maken ze die bv. niet klein en in een doorzichtige, of huidskleur?
Ze moeten ook uit na de vakantie wegens werkomstandigheden , 's morgens uit en 's avonds terug in. De eerste week blijven ze wel zitten (ben dan lekker naar het zuiden).
groetjes
Heb je keuze welke oorstekkertjes te kiezen of zijn het van drie grote, lompe dingen wat je eerst 6 weken moet dragen?
Ze moeten ook uit na de vakantie wegens werkomstandigheden , 's morgens uit en 's avonds terug in. De eerste week blijven ze wel zitten (ben dan lekker naar het zuiden).
groetjes
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
Ik ben bij een grote juwelier geweest en kon daar kiezen uit ongeveer 10 soorten.Sandra TV schreef:Ik ga volgende week ook om gaatjes.
groetjes
Ze moeten 6 weken in blijven, dus dat 'smorgens uit en 'savonds in wens ik je veel plezier mee.
Jo Brand
Jo Brand
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Elke tweede kerel heeft tegenwoordig oorringen.......duhuuuuus laat gaan
Mara
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--