slotjes
Moderator: Moderators
slotjes
wat mij betreft mag een topic acuut op slot als 'deze of gene ' zich weer aanbied in het topic
het leid namelijk tot niets om er ook maar enige energie in te steken
draadjes worden elders toch wel voortgezet door degen die werkelijk wat te melden hebben
dat wilde ik even kwijt
het leid namelijk tot niets om er ook maar enige energie in te steken
draadjes worden elders toch wel voortgezet door degen die werkelijk wat te melden hebben
dat wilde ik even kwijt
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik denk dat je daar zelf ook -heel erg veel- aan kunt doen door structureel niet mee te schrijven in dit soort threads...
De moderatie kan dan de hele achterkant van de thread in 1x wegkieperen, dat scheelt voor hen ook uitzoekwerk.
Groetjes,
Frederique
De moderatie kan dan de hele achterkant van de thread in 1x wegkieperen, dat scheelt voor hen ook uitzoekwerk.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Als mensen het véél te bont maken kun je ze ook een ip-ban geven in plaats van iedere keer het nieuw aangemaakte account te wissen. Dan blijf je aan de gang.
Draadjes op slot doen vind ik niet zo aardig omdat het draadje dan meteen verpest is. Je kunt niet meer reageren terwijl het misschien best een interresante discussie was bijv.
Draadjes op slot doen vind ik niet zo aardig omdat het draadje dan meteen verpest is. Je kunt niet meer reageren terwijl het misschien best een interresante discussie was bijv.
-
- Eredivisie
Joyy schreef :
en juist omdat het heeeeeeeeeeelemaal nergens over gaat en het steeds hetzelfde geleuter is moet je er al helemaaaaal niet op ingaan
kweet het mel, is lastig maar dont feed the troll blijft de enige manier
Verder raakt het me niet echt wat ze schrijven, maar wat me wel blijft boeien is de vraag : waarom ?
Wat is nu precies hun bedoeling en hun drijfveer ?
Wat willen ze bereiken ?
Elk gedrag is toch ergens te verklaren of niet dan in dit geval ?
Ik begrijp hen niet echt .....tot een bepaald punt was er nog communicatie vond ik, maar dat blijkt nu echt niet meer mogelijk.
Het doet me een beetje denken aan een groepje transen die ik ooit ontmoet heb op een travestieweb party in België .....die hadden het gewoon opgegeven.
Ik ben trans, dus ik heb geen werk, dus ik heb geen relatie, dus ik heb geen vrienden ......dus die gingen nog enkel samen op stap en leefden verder allemaal van een werkloosuitkering.
Werk zoeken hadden ze ook allemaal opgegeven ondertussen.
Tja dan dacht ik echt wel van .....wat een mentaliteit.
Gelukkig is dat maar een beperkte groep van mensen ...via de bijeenkomsten van de VGK heb ik achteraf toch mensen ontmoet met een zeer positieve houding als trans.
OK je moet soms door moeilijke periodes als trans, dat al ik niet ontkennen, maar er zijn ook een hele pak leuke ervaringen aan de 'lange reis'.
Als mensen het véél te bont maken kun je ze ook een ip-ban geven in plaats van iedere keer het nieuw aangemaakte account te wissen. Dan blijf je aan de gang.
Ja ik vind dat men het ook anders kan aanpakken.
Dit gaat echt niet stoppen op deze manier.
Om op het TS forum te posten moet je een hele procedure doorlopen en op een open en algemeen forum kan iedereen maar zo een account aanmaken.
Als je dan weet dat sommige mensen dat misbruiken dan kan je toch 'tijdelijk' die procedure aanpassen lijkt mij.
Groetjes,
Mel
en juist omdat het heeeeeeeeeeelemaal nergens over gaat en het steeds hetzelfde geleuter is moet je er al helemaaaaal niet op ingaan
kweet het mel, is lastig maar dont feed the troll blijft de enige manier
Verder raakt het me niet echt wat ze schrijven, maar wat me wel blijft boeien is de vraag : waarom ?
Wat is nu precies hun bedoeling en hun drijfveer ?
Wat willen ze bereiken ?
Elk gedrag is toch ergens te verklaren of niet dan in dit geval ?
Ik begrijp hen niet echt .....tot een bepaald punt was er nog communicatie vond ik, maar dat blijkt nu echt niet meer mogelijk.
Het doet me een beetje denken aan een groepje transen die ik ooit ontmoet heb op een travestieweb party in België .....die hadden het gewoon opgegeven.
Ik ben trans, dus ik heb geen werk, dus ik heb geen relatie, dus ik heb geen vrienden ......dus die gingen nog enkel samen op stap en leefden verder allemaal van een werkloosuitkering.
Werk zoeken hadden ze ook allemaal opgegeven ondertussen.
Tja dan dacht ik echt wel van .....wat een mentaliteit.
Gelukkig is dat maar een beperkte groep van mensen ...via de bijeenkomsten van de VGK heb ik achteraf toch mensen ontmoet met een zeer positieve houding als trans.
OK je moet soms door moeilijke periodes als trans, dat al ik niet ontkennen, maar er zijn ook een hele pak leuke ervaringen aan de 'lange reis'.
Ja ik vind dat men het ook anders kan aanpakken.
Dit gaat echt niet stoppen op deze manier.
Om op het TS forum te posten moet je een hele procedure doorlopen en op een open en algemeen forum kan iedereen maar zo een account aanmaken.
Als je dan weet dat sommige mensen dat misbruiken dan kan je toch 'tijdelijk' die procedure aanpassen lijkt mij.
Groetjes,
Mel
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik heb altijd 2 dingen gezegd:lief dinnetje schreef:Je hebt het niet zo voor de psych Frederique ....maar hier merk je toch wel dat sommige mensen wel degelijk begeleiding nodig hebben.
1) Iemand die wils- en handelingsbekwaam is is zelf verantwoordelijk voor het goed behandelen van het eigen lichaam en de eigen psyche. Oftewel: als je dat niet doet doe je jezelf (misschien wel) tekort. Doe je het niet, dan is het niet zo dat ineens een psycholoog/psychologe van het genderteam verantwoordelijk wordt voor jouw lichaam of jouw psyche of jouw behandeling. Ook niet als zij daar anders over denken.
2) Ik heb NOOIT gezegd dat ik psycholoog een onzinnig beroep vind. Ik heb zelf -heel- erg veel gehad aan mijn psychische hulp en ik kan ook iedereen aanraden om psychische hulp te vragen binnen je gendertraject. Het is niet niks waar je mee bezig bent. En het maakt niet uit of je dan Mila, Patricia, Melina of Frederique heet...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Ik ben vanavond bij thuiskomst (na een dag/avond werken) weer een 'gezellig' uurtje aan het muisklikken geweest.Frederique_ schreef:Ik denk dat je daar zelf ook -heel erg veel- aan kunt doen door structureel niet mee te schrijven in dit soort threads...
Groetjes,
Frederique
Uiteraard is de persoon weer gebanned (op naam, e-mail EN ip's).
Tevens weer de nodige berichten verwijderd.
Ik heb het al eerder aangegeven, we werken eraan om deze mensen (noem het maar) aan te pakken opdat dit soort geneuzel ophoudt.
Dan even de quote van Frederique_.
Als ieder zich hier aan zou houden (en ik weet het, het is lastig want o zo verleidelijk om even 'scherp' te teageren) zou het ons al wat werk schelen.
A. we hoeven niet te gaan 'sorteren'
B we hoeven minder berichten te verwijderen.
Dus bij deze van mijn kant ook het (herhaalde???) verzoek.......reageer a.u.b. niet op dergelijke berichten/figuren.
Geef ze geen voer (negeren is vervelend en ontneemt voor een (groot) deel ook de lol) en het maakt ons werk een stuk makkelijker.
thanks bij voorbaat voor de medewerking.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Het waren meer draden, maar niet alleen jovy en jij die reageerden.Saartje schreef:John,
In dit geval dacht ik het samen met joyy wellicht te kunnen beperken tot 1 thread.
Deze was als het goed is makkelijk op te schonen, hoop ik.
Het nadeel is dat er soms tegen elkaar dingen gezegd worden die niet direct op de persoon in kwestie terug te voeren zijn en soms ook een goed bericht zijn die de moeite van het laten staan waard is.
Dat bedoel ik met 'sorteren'
Deze keer viel het idd mee.....het waren 'maar' 34 berichten van de persoon in kwestie en ook wat minder reacties.
Maar goed, het (zeg maar) 'handigste' is om helemaal niet op de persoon te reageren, dan kan ik rucksichtloos de berichten van zo iemand verwijderen.
A. zijn dat er al minder (waarschijnlijk, want geen reactie op reactie)
B. ik hoef niet alles door te lezen en keuzes te maken in de zin van 'is dit een reactie op die persoon of is dit een 'gewoon' bericht' (of beter gezegd, ik kan dat sneller zien)
Maar goed, we moeten het met z'n allen nog even vol houden....we zijn hard bezig met een systeem waar bestaande en nieuwe (serieuze) leden geen (of toch zo min mogelijk) hinder van hebben en waarbij dergelijke figuren geen (of toch zo klein mogelijke) 'kans' krijgen/hebben.
Daarnaast zijn we ook bezig op andere fronten om dit voor eens en voor altijd op te lossen. (tip: spam is in nederland strafbaar).
Groetjes,
Collecte???Saartje schreef:Ik hou mij, wederom, in voor het goede doel.
Ik moet zeggen dat ik met Johnn meevoel, en het ook wel eens ben met de stelling om helemaal niet reageren, al valt dat soms niet mee. Ik blijf nieuwsgierig naar de motieven van zo iemand om je zo op te stellen. Hopelijk vinden jullie manieren om die paar misbruikers te weren!
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Met elke keer wordt het makkelijker om niet te reageren BabetteBabette schreef:Ik moet zeggen dat ik met Johnn meevoel, en het ook wel eens ben met de stelling om helemaal niet reageren, al valt dat soms niet mee. Ik blijf nieuwsgierig naar de motieven van zo iemand om je zo op te stellen. Hopelijk vinden jullie manieren om die paar misbruikers te weren!
Tot 2 keer toe werd er aan mijn adres geprikt deze ronde, maar daar bleef het ook bij omdat ik er niet op inhaakte.
Persoonlijk heb ik geen enkele interesse meer in de achtergrond waarom iemand zo doet op een forum ... Uiteindelijk laten ze alleen zichzelf kennen
groetjes, Fenna