Problemen bij profielen ?
Moderator: Moderators
-
- Forumdiva
Problemen bij profielen ?
Sinds gisteren is de responstijd bij het onderdeel profielen van de website heel groot. Profiel maken,wijzigen, zelfs bekijken kan heel lang duren. Is hier een reden voor ? bv onderhoud, of andere minder leuke redenen ? Of is het puur toeval ?
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Hoi Hoi,
Het was mij ook al opgevallen, maar verder niet al te veel bij stil gestaan.
Door jullie berichten echter ging mij een lampje branden en heb e.e.a. even nagekeken.....en idd, we hadden een bericht van de provider gehad over onderhoud .
Kortom, dat was dus idd het 'probleem'
Het was mij ook al opgevallen, maar verder niet al te veel bij stil gestaan.
Door jullie berichten echter ging mij een lampje branden en heb e.e.a. even nagekeken.....en idd, we hadden een bericht van de provider gehad over onderhoud .
Kortom, dat was dus idd het 'probleem'
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ok, dan is het verklaard. Bedankt voor de toelichting!
Frederique
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- Forumdiva
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Dat was bij mij ook het geval.Nicole-vt schreef:Bij mij is de wachttijd oneindig, ik kan helemaal niet in de profielen.
Mogelijk heeft/had dit ook te maken met onderhoud, maar echt weten doe ik dat niet.
Op dit moment (zie tijd) vlieg ik er weer als vanouds naartoe.
Groetjes,
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Een paar mededelingen mbt profielen:
1. Zoals iedereen kan zien, doet het profielenrubriek het weer.
2. Er is een patch toegepast, die wij hopen de bug heeft opgeheven dat het mogelijk maakte dat men berichten kon plaatsen bij iemand die geen berichten bij hun profiel wil hebben (of het in ieder geval moet verhinderen).
3. Zoals sommige van jullie al weten, werd Mariane van Brabant hier al een poosje geleden gebannd vanwege haar postings en profielberichten. Vandaag heeft iemand onder de naam 'Mariane van Brabant' een aantal berichten geplaatst bij verschillende mensen. Echter zijn de berichten zeer waarschijnlijk afkomstig van een andere persoon. Het zou mij niet verbazen, als het betreft een persoon die ook al van de site is gebannd, die aan het andere kant van Nederland woont als de 'echte' "Mariane van Brabant", en die ook een handje heeft gehad van onder de namen van anderen berichten plaatsen. Zoals het advies luidt: Don't feed the troll.
Lisa
1. Zoals iedereen kan zien, doet het profielenrubriek het weer.
2. Er is een patch toegepast, die wij hopen de bug heeft opgeheven dat het mogelijk maakte dat men berichten kon plaatsen bij iemand die geen berichten bij hun profiel wil hebben (of het in ieder geval moet verhinderen).
3. Zoals sommige van jullie al weten, werd Mariane van Brabant hier al een poosje geleden gebannd vanwege haar postings en profielberichten. Vandaag heeft iemand onder de naam 'Mariane van Brabant' een aantal berichten geplaatst bij verschillende mensen. Echter zijn de berichten zeer waarschijnlijk afkomstig van een andere persoon. Het zou mij niet verbazen, als het betreft een persoon die ook al van de site is gebannd, die aan het andere kant van Nederland woont als de 'echte' "Mariane van Brabant", en die ook een handje heeft gehad van onder de namen van anderen berichten plaatsen. Zoals het advies luidt: Don't feed the troll.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
-
- Forumdiva