Hallo meiden,
Vorige week heb ik op aanraden van een bevriende T-girl een bezoekje gebracht aan Creative Studio - Hoogstraat 50 - 2000 Antwerpen (B).
Mijn missie was om ginds een Japans sponsje te kopen welk gebruikt wordt om foundation aan te brengen en dit vooral door T's.
Het voordeel van dit sponsje is dat het zeer flexibel is en door zijn vorm perfect de couturen van het aangezicht en hals volgt waardoor je mooi in alle hoekjes en kantjes raakt zodat je zeker geen enkel plekje overslaat.
Kortom: een echte aanrader voor meiden die last hebben van een sterke
of zware baardgroei.
Ze hebben een heel uitgebreid assortiment aan make up artikelen en
dit aan scherpe prijzen.
Een ruime collectie pruiken is ook voorhanden en ze hebben zelfs een
ruimte voorzien waar je in alle rust en discretie een gepaste pruik kan uitkiezen.
De verkoopster/eigenares heeft begrip voor T's en hun gevoelens alsook haar kliënteel (heb ik zelf gemerkt toen ik aanwezig was).
Zeer behulpzaam, vriendelijk en attent. Zij neemt haar tijd om eventuele vragen uitvoerig te beantwoorden.
Creative Studio bvba
Professionele make up & pruiken
Hoogstraat 50
2000 Antwerpen
België
Tel/Fax: +32(3)226.23.34
ps indien je zoekt langs te gaan best effe telefonisch contact nemen
ivm openinguren tijdens jaarlijkse vakantieperiode (juli & augustus).
Creative Studio - Antwerpen (B)
Moderator: Moderators
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Creative Studio - Antwerpen (B)
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Kirsten, bedankt voor de tip!
Adres genoteerd en afgelopen maand tijdens een weekendje Antwerpen mn partner meegenomen naar de zaak. Hij werd zoals je zegt heel uitgebreid en vriendelijk geholpen (zat na 5 minuten voor de spiegel om verschillende foundations geshowd te krijgen en een kwartier later had hij 3 pruiken gepast).
Leuke bijkomstigheid was dat tijdens zijn opmaak-moment nog 3 andere T*'s binnenkwamen, waarvan er 1 me bekend voorkwam van dit forum..
(mijn partner was als man dus dat zag er wel even komisch uit
Al met al: Supershop met veel aandacht. Wat niet op voorraad was stuurt ze op en ze houden je op de hoogte van de laatste nieuwtjes.
Als je dus een keertje in Antwerpen bent, als man of als vrouw, je wordt hier t.a.t. super geholpen en geadviseerd.
Adres genoteerd en afgelopen maand tijdens een weekendje Antwerpen mn partner meegenomen naar de zaak. Hij werd zoals je zegt heel uitgebreid en vriendelijk geholpen (zat na 5 minuten voor de spiegel om verschillende foundations geshowd te krijgen en een kwartier later had hij 3 pruiken gepast).
Leuke bijkomstigheid was dat tijdens zijn opmaak-moment nog 3 andere T*'s binnenkwamen, waarvan er 1 me bekend voorkwam van dit forum..
(mijn partner was als man dus dat zag er wel even komisch uit
Al met al: Supershop met veel aandacht. Wat niet op voorraad was stuurt ze op en ze houden je op de hoogte van de laatste nieuwtjes.
Als je dus een keertje in Antwerpen bent, als man of als vrouw, je wordt hier t.a.t. super geholpen en geadviseerd.