seksuele ervaringen
Moderator: Moderators
seksuele ervaringen
Over de fantasie hebben we het al een poosje, maar hoe zit het met de ervaringen van travestieten en transen en wat dies meer zij? Ik maak er een poll van, dan kan ik de resultaten aan de Rutgers Nisso Groep doorverkopen. Dat is ook lekker anoniem. Maar wie durft mag er wel iets over zeggen. Liefst over eigen ervaringen....
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Mijn ervaringen zijn in deze geheel nihil.
Ik kleed me en voel me vrouw , doe dingen in huis.....
Zit soms achter de PC....
Maar door omstandigheden ben ik nog nooit ermee naar buiten getreden..
Mischien ooit in de toekomst....
En hoe en wat dan ..........geen idee, ik ben voorlopig blij met wat ik kan en doe.
Ik kleed me en voel me vrouw , doe dingen in huis.....
Zit soms achter de PC....
Maar door omstandigheden ben ik nog nooit ermee naar buiten getreden..
Mischien ooit in de toekomst....
En hoe en wat dan ..........geen idee, ik ben voorlopig blij met wat ik kan en doe.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
Wacht even: ik had het nu niet over je travestie en over t-gerelateerde seks.Anitamichelle schreef:Mijn ervaringen zijn in deze geheel nihil.
Uit andere postjes meen ik te hebben begrepen dat jij getrouwd bent met een vrouw. Hoogstwaarschijnlijk ben je dan niet geheel zonder seksuele ervaringen. En de vraag was: hoe heb je die ervaren? Is seks hebben als man mogelijk/leuk/moeizaam?
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Ik persoonlijk heb mijn T gevoelens (nog) niet gekoppeld aan mijn sexuele verlangens.
Ik denk dat ik als T behoorlijk lesbisch zou wezen.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
Het gaat in mijn vraag niet zozeer om verlangens. Het gaat om ervaringen. In hoeverre ben je in staat seks als man positief te beleven en als je het toe wilt lichten: wat speelt daarbij?Anitamichelle schreef:Ik persoonlijk heb mijn T gevoelens (nog) niet gekoppeld aan mijn sexuele verlangens.
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Tja...dat wordt wat persoonlijk.....lol....mijn ervaringen als getrouwde man zijn normaal te noemen...............maar goed, wat heet normaal...Janiek_ schreef:Wacht even: ik had het nu niet over je travestie en over t-gerelateerde seks.Anitamichelle schreef:Mijn ervaringen zijn in deze geheel nihil.
Uit andere postjes meen ik te hebben begrepen dat jij getrouwd bent met een vrouw. Hoogstwaarschijnlijk ben je dan niet geheel zonder seksuele ervaringen. En de vraag was: hoe heb je die ervaren? Is seks hebben als man mogelijk/leuk/moeizaam?
Als ik die sex heb, zit Anita op het nachtkastje....en lacht.....vaak in mijn hart wil ik het dan omgekeerd zien, maar dan vrouw/vrouw.....chips, wat is dit lastig te omschrijven zeg.......
Sex hebben als man is dan alle drie...een soms onmogelijke combinatie....
Je zet me met deze vraag even gevoelsmatig behoorlijk klem......
Ik ben er en doe die sex....beleef die sex...........en Anita schopt me onder mn kont en wil dit eigenlijk lijkt het niet..........mn Anita domineert me steeds meer.
Wie zei me ook al weer dat T gevoelens soms lastig zijn.............dat zijn van die momenten.
Ik stop even met dit verhaal, mischien antwoord ik wel weer verder, maar dit is voor het moment denk ik even genoeg