Indien er interesse is om hieraan mee te werken stuur mij dan een mail via pamela@travestie.org en ik voorzie je van de benodigde info.Beste mensen van travestie.org,
Voor het kinderprogramma Villa Achterwerk (uitzending elke zondag van 10-11 uur) zoek ik een travestiet. Hieronder zal ik wat meer uitleggen.
Elke week hebben we binnen het programma het rubriekje ''Ongevraagd advies" (duur: anderhalve minuut). Hierin vertelt iemand vanuit een 'underdog'positie (bijv. een beugel hebben, in een rolstoel zitten, gothic zijn, punker zijn, veel tatoeages hebben, rood haar hebben) op een grappige manier wat hier juist de voordelen van zijn. Deze worden met een grappige knipoog gebracht. Bij travestie kan ik me iets voorstellen van:
- Je hebt keuze uit veel meer soorten kleren
- Je kunt de sekse kiezen die voor jou op een bepaald moment het handigst is; als er iets zwaars getild moet worden ben je een vrouw (en laat je de mannen lekker sjouwen), als je plots in het bos moet plassen ben je een man (want lekker simpel staand tegen een boom)
- Vind je geen leuke kleren op de mannenafdeling, dan shop je gewoon verder op de vrouwenafdeling van een winkel.
- Je hoeft nooit te wachten bij openbare wc’s. Je neemt gewoon de rijloze deur.
Misschien zijn dit niet de juiste voordelen, maar de insteek zal grappig zijn.
We zoeken een travestiet met humor, die makkelijk praat voor de camera, het leuk vindt om op tv te komen, bij voorkeur in de buurt van Hilversum/Amsterdam/Utrecht woont en zin heeft om samen met de regisseur en cameraman/vrouw een grappig filmpje te maken. De opname duurt ongeveer anderhalf uur en we nemen meestal op woensdag en donderdag op. In overleg wordt de locatie gekozen.
Ik hoop dat u iemand weet die aan ons programma wil meewerken en snel van u laat horen. Alvast hartelijk dank!
Vriendelijke groet,
Groet
Pamela