De fa Vos heeft een uitgebreide selectie damesschoenen en laarzen tot maat 47.
Ik heb er een paar mooie bruingrijze laarzen gekocht met een hakhoogte van 8 cm. De klantvriendelijkheid is erg hoog, en als je er toch wat tegenop ziet dan is het beste om dinsdagmorgen te gaan want dan is het er erg rustig. Uiteraard zijn de schoenen en laarzen in maat 44 niet goedkoop.
Groetjes Bea.
Fa Vos uit Niekerk bij Zuidhorn.
Moderator: Moderators
Fa Vos uit Niekerk bij Zuidhorn.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
-
- ForumFan
hoor regelmatig goede berichten hierover maar ik heb toch zelf een probleempje. Het is namelijk mijn geboortedorp en op de één of andere manier houd het mij tegen om daarnaar toe te gaan.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
-
- is nieuw hier
Ik heb erg goede ervaringen met deze winkel. Ik heb er al diverse pumps en laarzen gekocht (zelfs mijn eerste paar kuithoge laarzen).
De dames die er werken zijn erg vriendelijk ("T-friendly" om deze term maar te gebruiken). Eén van de eerste keren dat ik er was had ik een paar Gabor laarzen uitgezocht, maar ik durfde echt niet te passen (het was er druk). De dame die mij hielp vroeg mij op een rustige manier of ik wilde passen. Daarmee heeft ze mij toen erg geholpen. Omdat het personeel er normaal mee omgaat, doen de andere aanwezige klanten het ook.
Wat mij betreft een aanrader!!
De dames die er werken zijn erg vriendelijk ("T-friendly" om deze term maar te gebruiken). Eén van de eerste keren dat ik er was had ik een paar Gabor laarzen uitgezocht, maar ik durfde echt niet te passen (het was er druk). De dame die mij hielp vroeg mij op een rustige manier of ik wilde passen. Daarmee heeft ze mij toen erg geholpen. Omdat het personeel er normaal mee omgaat, doen de andere aanwezige klanten het ook.
Wat mij betreft een aanrader!!
-
- is nieuw hier
Mijn ervaring is dat de prijzen normaal zijn voor de aangeboden merken.
Er worden de betere, en daarmee de wat duurdere, merken gevoerd. Zoals Durea, Gabor, Semler, Verhulst etc.
De link naar de website http://www.devosschoenen.nl/
Er worden de betere, en daarmee de wat duurdere, merken gevoerd. Zoals Durea, Gabor, Semler, Verhulst etc.
De link naar de website http://www.devosschoenen.nl/