Hallo meiden,
Ik heb recentelijk mijn partner verteld dat ik me graag (al jaren) in meidenkleren steek en dat ik graag meer als vrouw wil leven. Het was voor mij een hele stap om mijn grote geheim openbaar te maken, maar nu is er een grote last van mijn schouders gevallen.
Na haar eerste schok hebben we veel samen gepraat. Dit heeft mij enorm geholpen om één en ander op een rijtje te zetten en te gaan ontdekken wie ik nu eigenlijk ben. Mijn schaamte voor mijn anders zijn heeft plaatsgemaakt voor nieuwsgierigheid! Intussen hebben ook 2 goede vrienden mijn geheim gehoord - een moeilijk moment voor me - maar ook bevrijdend. Het voelt goed om mijn gevoelens met anderen te kunnen delen.
Na veel gesurf op het Internet ontdekte ik dat ik niet alleen crossdresser ban maar ook transgender. Ik voel me man èn vrouw - en schakel tussen deze twee rollen. Op mijn werk ben ik (nog) man, thuis probeer ik meer vrouw te zijn. Thuis kleed ik me nu ook gedeeltelijk als vrouw. Het voelt allemaal heerlijk - ik koester de vrouw in me! Maar ik realiseer me nu dat ik ook graag meer een vrouwenlichaam zou wil hebben. Een hele zoektocht ligt dus nog voor me...
Nu zou ik graag met soortgenoten willen praten in een soort praatgroep. Wie kan mij helpen?
Renée
Wie kent er een praatgroep?
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi,
De Vlaamse Gender Kring is inderdaad een groep (forum + 2-maandelijkse bijeenkomsten in Antwerpen) waar ook transgenderisten komen. Wil je een groep hebben waar transseksualiteit of travestie (zie: www.lkgtent.nl , maandelijkse bijeenkomsten op meerdere plekken in Nederland ) niet in de meerderheid is dan kun je het beste kijken bij de speciale transgenderisten-groep van Transvisie (bijeenkomsten in Amsterdam).
Alle bijeenkomsten van alle groepen vind je op de genderkalender. Succes!
Groetjes,
Frederique
De Vlaamse Gender Kring is inderdaad een groep (forum + 2-maandelijkse bijeenkomsten in Antwerpen) waar ook transgenderisten komen. Wil je een groep hebben waar transseksualiteit of travestie (zie: www.lkgtent.nl , maandelijkse bijeenkomsten op meerdere plekken in Nederland ) niet in de meerderheid is dan kun je het beste kijken bij de speciale transgenderisten-groep van Transvisie (bijeenkomsten in Amsterdam).
Alle bijeenkomsten van alle groepen vind je op de genderkalender. Succes!
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !