Uitgaan

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
AM_ber_79
Forumdiva

Uitgaan

Bericht door AM_ber_79 »

Zijn er nog meer mensen die graag uit gaan? Zo ja, waar ga je dan graag heen? Ik hang graag rond in n leuk cafe waar ze leuke muziek hebben. De laatste tijd is dat vooral de ACU in Utrecht, maar in vroegere dagen zat ik ook vaak in t oude Pothuys en Stairway to heaven. Op zondag is Kafe Belgie (met ongeveer 20bieren op tap) een fijne plek om rond te hangen. Een disco type ben ik niet.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik ga al jaren niet meer uit, tenzij het zakelijk voorgeschreven is, maar het lijkt me wel leuk om het een keer als vrouw te ervaren.

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Irene schreef:Ik ga al jaren niet meer uit, tenzij het zakelijk voorgeschreven is, maar het lijkt me wel leuk om het een keer als vrouw te ervaren.

Irene
Ga een keer mee naar Kitty anders. :lol: Of is dat reclame maken? :lol:

Wat trouwens geen aanrader (ondanks geweldige muziek) is, is cafe t College in Utrecht, Dar ben ik, na enkele fijne en leuke bezoekjes, plots de deur gewezen met Claudia Zomer, omdat we de vorige keer problemen zouden hebben veroorzaakt. Waar geen ene donder van klopte. Het ruikt, wat ons betreft, sterk naar discriminatie. Dus zeker geen aanrader!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

idem

ooit feestbeest, nu erg kalme wateren en eigenlijk bevalt me dat wel

als ik uitga dan liever bioscoopje of bandje ergens

iig 1 voorwaarde, geen herrie aan me hoofd waar ik een dag van moet bijkomen
Claudia K
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Hm......sinds Claudia er mag zijn zoals ze eigenlijk is leer ik juist weer opnieuw te leven.
Wil niet zeggen dat ik wekelijks moet feesten......maar af en toe een avondje uit kan ik echt mateloos van genieten. Hoeft niet zo wild allemaal ....gewoon een leuk kroegje, gezellig uit eten, of dingen zoals "de parade", dan heb ik helemaal mijn avond, en kan ik er weer een poosje tegen. Hoewel ik wel moet toegeven op een dance-party te zijn geweest met o.a. Michel de Heij, en me ook daar uitstekend te hebben vermaakt. En behalve die ene gelegenheid die Amber al heeft genoemd, nog nooit ergens een wanklank gehoord.
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Amber,

Vanuit Zeist heb je er waarschijnlijk weinig aan, maar in Rotterdam zijn genoeg leuke restaurants en kroegjes waar ik me altijd wel vermaak. Daarnaast zijn de bioscopen en filmhuizen van Rotterdam en Den Haag regelmatig mijn doel (veel goeie films de laatste tijd).
Echt stappen doe ik niet vaak, maar als ik ga dan naar Gay Palace, en recent ook naar Rotown en Watt, en voeger ook wel Now & Wow en Off Corso.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
Plaats reactie