countdown feest...
Moderator: Moderators
countdown feest...
De countdown staat nu,dinsdag 16 december, om 18:45 op 29 uur en 15 minuten. Nu weet ik dat het feest vroeg begint, maar toch niet om middernacht?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Maar......als je op de datum afgaat, klopt het weer wel
Ofwel...countdown tot de dag waarop het feest is.
En sommige mensen komen van ver....dus die moeten vroeg van huis om op tijd te zijn......wie weet klopt de teller op die manier ook nog
Ofwel...countdown tot de dag waarop het feest is.
En sommige mensen komen van ver....dus die moeten vroeg van huis om op tijd te zijn......wie weet klopt de teller op die manier ook nog
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Euhm, het feest begint om 14:00, zouden mensen echt van zo ver komen dat ze 14 uur onderweg zijn? Of zijn de laatste 60 km naar Rucphen eigenlijk onbegaanbaar terrein? Het is tenslotte al bijna Belgie!johnn schreef: En sommige mensen komen van ver....dus die moeten vroeg van huis om op tijd te zijn......wie weet klopt de teller op die manier ook nog
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.