kerstdillema

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
dhiamara
ForumFan

kerstdillema

Bericht door dhiamara »

Zo! Ben de laatste jaren dermate goed voor uitgegaan dat ik voor het eerst sinds ja:-) ren nu besloten heb om lekker op mijzelf te zijn op eerste kerstdag. Door diverse omstandigheden is dit al jaren niet gebeurt en bracht ik de eerste kerstdag bij mijn lieve zus door, was aan het werk of zat in de put. Na mijn inzinking en de daarbij gepaard gaande inzichten in mijzelf en de herstelperiode zowel geestelijk, lichamelijk, financieel en de drukte met de verplichte verhuizing, voel ik mij prima, voel mij hier in l....... op mijn gemak, functioneer ook prima op het werk en ben zelfs goed door de extra druk om een verplichte studie te volgen heen gerold.

Dus ik voel mij "senang" en heb dus besloten om lekker mijzelf te zijn in al zijn/haar opzichten.

Wil beide kanten van mijzelf verwennen maar nu zit ik met het dilemma wie morgen gaat koken. Is het zij of is het hij.?? Is het de geijkte rollenpatroon dan gaat zij en hangt hij de gehele dag op de bank en komt alleen in actie als het opgegeten kan worden.:-) :-) :-) Of ga ik als man koken??? En dan kan zij haarzelf opmaken en in gala-kledij verschijnen??

Voor hoeveel personen dek ik de tafel?? is het voor ééntje of is het voor twee personen:-) :-) hij en zij gezellig met zijn tweetjes aan de kersttafel.:-) :-) :-) Gezellig met elkaar kletsen, kouten.
Tja dan weet ik in ieder geval dat het een héééle lange zit wordt. Hij wat zeggen, roets, omkleden, van de trap af donderen omdat schoentjes met hak niet snel genoeg goed zitten en zij, hem beantwoorden.

Eén voordeel: heb in ieder geval genoeg tijd om het juiste antwoord te overdenken. Krijgen we in ieder geval geen ruzie:-) :-) :-) :-) En ondertussen het eten maar koud worden;-) ;-)

Na het eten hou ik mij in ieder geval aan het oude rollenpatroon. Zij mag afwassen en ik ga weer lekker op de bank hangen.:-) :-) :-) :-)

Tja, dat dilemma van die dubbele identiteit speelt nu even parten:-) :-) Ben benieuwd wie nu de overhand krijgt:-) :-)

Één maal raden?? Het sterke geslacht!!! Tja, welke was dat ook weer???
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Zo, nu genoeg gedold en op deze wijze wens ik een ieder die de moeite neemt om mijn berichten te lezen en net zo gelukkig kerstfeest en nieuwjaar als ik dat nu mag ervaren.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Je kan altijd nog jouw linkerhelft met jouw rechterhelft aan tafel laten zitten (moet je zelf maar uitmaken welk geslacht aan welke kant zit :wink: ).

Eet smakelijk.
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Knip een pak en een jurk in de lengte door en naai die aan elkaar. ;)
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Misschien een tip: Kerst heeft twee dagen. Waarom dna niet eerste kerstdagen als vrouw en tweede als man? Kan je de man ook eens leren wat emanciptie is door hem te laten afwassen voor dagen!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

tijd voor integratie van die 2, dillema opgelost ;)
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik zie het probleem ook niet zo, bovendien hebben wij die rollenpatronen jaren geleden al doorbroken.

Irene
Kleine stapjes
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hihihi...

Ik hoop dat je er uit komt, 't ziet er nogal ingewikkeld uit. Maar wel gezellig :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Namasté Frederique

Inderdaad ben ik er uitgekomen :) 1st kerstdag lekker van vroeg tot laat haar de voorrang gegeven. Tenslotte kon hij al 52 jaar lang het voortouw nemen dus werd het wel eens tijd voor dhiamara :lol: Ach en om hem nog wat tevreden te stellen de tweede kerstdag bij kennissen doorgebracht.

Ik heb dus héérlijke kerstdagen gehad :) :)
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

:lol: ghehehe,dus je hebt toch nog een beetje naar me geluisterd? Goed zo :lol: :lol: :wink:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Plaats reactie