Hoi,
Ik heb mijn jaartje alvast heel slecht gestart
Mijn voorraad hormonen zijn op en pas eind dit jaar start ik via de huisarts. Ik had een kleine voorraad maar deze is op.
http://www.inhousepharmacy-europe.com/ verstuurd niet naar België maar wel naar Nederland.
Is er iemand die, tegen een kleine vergoeding, éénmalig een bestelling wil plaatsen voor mij?
Ik hoop uit het diepste van mijn hart dat er iemand positief deze T-girl alsnog een betere start kan geven in 2009
groetjes
Sandra
Mijn 2009 probleem
Moderator: Moderators
- Sandra TV
- dagelijks aanwezig
Mijn 2009 probleem
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
is dit weer zo'n SPAM link ofzo?
Is tegenwoordig rage he, links op fora plaatsen waardoor je een hoop rommel (zelfs virussen en malware) op je pc krijgt.
Is tegenwoordig rage he, links op fora plaatsen waardoor je een hoop rommel (zelfs virussen en malware) op je pc krijgt.
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
SeventiesPhotography
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Inderdaad Irene, heb de site dan toch maar geopend en op zich niks vreemd mee...
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
SeventiesPhotography
SeventiesPhotography
- Sandra TV
- dagelijks aanwezig
Absoluut geen spam hoor .. een (beetje wanhopige) oproep om hulp
Inhouse is 100% te vertrouwen maar zonder de reden te weten versturen ze niet naar België.
De persoon die mij aan een kleine hoeveelheid heeft geholpen reageerd jammergenoeg niet op mijn oproep en ik zit zonder hormonen. Ik had graag volgende bestelling geplaatst: http://www.inhousepharmacy-europe.com/t ... fem-t.html 280 stuks.
Ik zoek een eerlijk iemand die voor mij een bestelling wil doen, ontvangen en daarna doorsturen van Nederland naar België. Een kleine extra vergoeding is dan ook op zijn plaats voor de hulp.
Graag contact via PM en daarna via persoonlijke email.
groetjes,
Sandra
PS: gezien ze naar Nederland versturen is dit volledig legaal.
Inhouse is 100% te vertrouwen maar zonder de reden te weten versturen ze niet naar België.
De persoon die mij aan een kleine hoeveelheid heeft geholpen reageerd jammergenoeg niet op mijn oproep en ik zit zonder hormonen. Ik had graag volgende bestelling geplaatst: http://www.inhousepharmacy-europe.com/t ... fem-t.html 280 stuks.
Ik zoek een eerlijk iemand die voor mij een bestelling wil doen, ontvangen en daarna doorsturen van Nederland naar België. Een kleine extra vergoeding is dan ook op zijn plaats voor de hulp.
Graag contact via PM en daarna via persoonlijke email.
groetjes,
Sandra
PS: gezien ze naar Nederland versturen is dit volledig legaal.
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.