Slee-hakken
Moderator: Moderators
- jolanda_trav
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Slee-hakken
Ze zijn dit jaar een beetje in de mode: sleehakken. Ben toch eens benieuwd wat jullie van sleehakken vinden.
Ze zijn in ieder geval niet mijn keus.
Ze zijn in ieder geval niet mijn keus.
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Ja hoor, helemaal!
zowat alles waar een hak onder zit koop ik!
zowat alles waar een hak onder zit koop ik!
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Vind sleehakken best wel lelijk...maar ja, als vrouw moet je alles wat in de mode is tegenwoordig mooi vinden....
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
-
- Eredivisie
Hmm, hoge hakken die de illusie wekken dat het lage hakken zijn.
Als ze dat nou ook andersom hadden, zou ideaal zijn voor de wat langeren onder ons
Als ze dat nou ook andersom hadden, zou ideaal zijn voor de wat langeren onder ons
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Marsja Vink
- is nieuw hier
-
- Eredivisie
Is dat zo? We hechten er hier toch allemaal zo veel waarde aan om onszelf te kunnen zijn?Petra v schreef:Als het de mode is, moet je wel mee.
Aan de andere kant doen we ook weer zo veel moeite om niet op te vallen, dus je blijft inderdaad bezig om de balans te zoeken tussen die twee.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
Mooi, dan draag ik geen sleehakken. Want er is niemand die mij verplicht om iets te dragen, al helemaal niet omdat het in de mode zou zijn.Petra v schreef: Als het de mode is, moet je wel mee.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Zeg Petra sinds wanneer hebben ze in Stiens tramrails????Petra v schreef:Ik heb een paar,Zwarte suède, maar vind ze minder mooi dan met een losse hak. Voordeel, je komt nooit vast "tussen de tram rails"
Meer oppervlak is dan ook gunstiger over zachte grond.
Als het de mode is, moet je wel mee.
Van die zachte grond kan ik begrijpen.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Tot redelijk recentelijk liep een goederenspoor van Leeuwarden naar Stiens, en vroeger was er in Stiens een splitsing naar Dokkum-Metslawier en naar Tzumarrum en dan naar Franeker/Harlingen. Het lijntje Leeuwarden-Stiens hield het nog het langste uit met aardappelvervoer, op de lijnen naar Dokkum en Metslawier stopte het reizigersvervoer in 1935 en goederenvervoer in de jaren '70. Het Dokkums lokaaltje heette de lijn.Bea-tg schreef:Zeg Petra sinds wanneer hebben ze in Stiens tramrails????
liefs, Josette
Ja dat klopt, He woon jij soms dicht bij? Laat het even weten, kom ik op bezoek.Josette schreef:Tot redelijk recentelijk liep een goederenspoor van Leeuwarden naar Stiens, en vroeger was er in Stiens een splitsing naar Dokkum-Metslawier en naar Tzumarrum en dan naar Franeker/Harlingen. Het lijntje Leeuwarden-Stiens hield het nog het langste uit met aardappelvervoer, op de lijnen naar Dokkum en Metslawier stopte het reizigersvervoer in 1935 en goederenvervoer in de jaren '70. Het Dokkums lokaaltje heette de lijn.Bea-tg schreef:Zeg Petra sinds wanneer hebben ze in Stiens tramrails????
Ik heb tot drie jaar geleden aan het spoor gewoond, dus ik weet daar ook het een en ander van.
Maar het was natuurlijk een quote uit een Nederlandse liedje. Ik was trouwens verleden week zaterdag in Den Haag op bezoek, en heb ook met de tram gereisd. Ik heb toen wel heel goed opgelet dat ik niet er tussen in klem kwam!!
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....