Groot, groter grootst....
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Groot, groter grootst....
Ik hoop niet dat jullie zich ook te groot voelen zoals ikke......maar naast deze vrouw valt het allemaal weer mee.....
....bij de klanten en bij de eettenten in Italië wordt wel over mij gepraat wegens mijn afmetingen.....van collega chauffeurs hoor ik wel eens, als iemand het over mij heeft, dat ze dan zeggen.....ahhh ja, die vrouw bij jullie, je weet wel, die lange met die grote handen.....
....ik begin er langzaamaan me niet meer te storen aan mun lengte....het levert natuurlijk vet voordelen op....mij pakt niemand zo snel aan of begint ruzie met mij of ik moet nie aan iemand vragen als ik ergens niet bijkom bvb in de super....hahahahaha
hoe gaan jullie om met jullie oversize afmetingen
groetjes
Mara
....bij de klanten en bij de eettenten in Italië wordt wel over mij gepraat wegens mijn afmetingen.....van collega chauffeurs hoor ik wel eens, als iemand het over mij heeft, dat ze dan zeggen.....ahhh ja, die vrouw bij jullie, je weet wel, die lange met die grote handen.....
....ik begin er langzaamaan me niet meer te storen aan mun lengte....het levert natuurlijk vet voordelen op....mij pakt niemand zo snel aan of begint ruzie met mij of ik moet nie aan iemand vragen als ik ergens niet bijkom bvb in de super....hahahahaha
hoe gaan jullie om met jullie oversize afmetingen
groetjes
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
1m72, 62 kg
Niet echt groot dus.
Wel van die ellendige kolenschoppen, in verhouding dan.
Laatst bij de appie heijn wilde een man mij helpen iets van achteraan het bovenste rek te pakken.
Ik was zelf al half op die stelling geklommen en toen ik zei dat het niet nodig was had hij geloof ik wel door dat ie niet met een hulpeloos vrouwtje te doen had maar met een hulpeloze T.
Niet echt groot dus.
Wel van die ellendige kolenschoppen, in verhouding dan.
Laatst bij de appie heijn wilde een man mij helpen iets van achteraan het bovenste rek te pakken.
Ik was zelf al half op die stelling geklommen en toen ik zei dat het niet nodig was had hij geloof ik wel door dat ie niet met een hulpeloos vrouwtje te doen had maar met een hulpeloze T.
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Laatst vroeg een vrouw in een winkel juist aan mij: "Mevrouw, wilt u iets van het bovenste rek voor mij pakken"
Zou overigens best kunnen dat ik die dag hakken aan had, weet niet meer.
Maar zolang ik mij tussen de mannen mezelf nog een kleintje voel, valt het wel mee
Zou overigens best kunnen dat ik die dag hakken aan had, weet niet meer.
Maar zolang ik mij tussen de mannen mezelf nog een kleintje voel, valt het wel mee
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik was met 1.97m ook als man al (veel) groter dan gemiddeld. Ik ben er aan gewend en heb er geen moeite mee (ook nooit gehad).
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Hahaha ja......ik ben zelfs groter dan de grootste man van Italië......weet het nie zeker, maar als niet, dan zullen het maar weinigen zijn, die groter dan ik zijn.....ikke met mun net geen 1,90.....Arike schreef:Overigens kan ik me wel voorstellen dat ik met mijn bijna 1.80 in Italië wel meer zou opvallen dan in Nederland. Maar ik kom zelden in Zuid-Europa.
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- Forumdiva
-
- Eredivisie
Reken je dan alle vrouwen mee of alleen die van jouw leeftijd? Want met name de oudere vrouwen duwen de gemiddelde lengte nogal omlaag.tijgertje schreef:Gemiddelde meidenlengte in nederland is van 1.55 tot 1.75
Bij het CBS staan wel wat interessante cijfers waar je vrij aardig kan zien hoeveel vrouwen van jouw leeftijd ongeveer dezelfde lengte als jezelf hebben.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Leuk om te lezen!Ajira schreef:*high fived Frederique*
1.96 hier, en ook nergens last van. 't is maar net hoeveel problemen je er zelf van maakt, toch ?
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !