Waar geniet jij van?
Moderator: Moderators
Waar geniet jij van?
In tijden van recessie, onderdrukte gevoelens, worsteling met de eigen identiteit, problemen op werk, in n relatie, met vrienden is het soms moeilijk om te kunnen blijven vast houden aan wat je nu echt blij maakt, wat je geluk geeft en je houvast biedt in dit leven. Het grootste genot zit m in de kleinste dingen. Ik kan enorm veel genieten van een mooi liedje, de opkomende zon, gedachten en gedichten in mn hoofd. Douchen bij kaarslicht (echt geweldig!), bij de eerste dag boven de 18graden een picknick houden, een winters wit landschap, een mooi getpt biertje. Mijn grote liefde badend in zonlicht of bukkend onder de geseling van regen, wind en kou. Er zijn zo veel dingen war ik van kan genieten, waar ik mn geluk in vind en wat mijn levensvreugde vergroot. Zijn wie ik ben is daar een onderdeel van, maar er is nog zo veel meer. Waar kan jij intens van genieten en vergroot jouw levensvreugde?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
...een strandwandeling in oktober, samen tegen de wind inlopen, de aanblik van indrukwekkende wolkenluchten. Op een warme dag een fijn terrasje, goed gezelschap, een lekker glaasje rosé, boombladeren boven me die ruisen op een lichte zomerbries. De aanblik van berijpte weilanden in het groene hart op een koude dag in januari, alles veranderd in een witte wereld, zover het oog reikt...
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
- anjatheefee
- ForumFan
Nee hoor absoluut niet, ik ben het helemaal met je eens. En als je binnen zit waar het warm is, lekker naar buiten naar de regen kijken. Heel rustgevend.Ajira schreef:Kan raar klinken maar... regen.. ik vind het heerlijk om lekker met een paraplu een stuk te gaan wandelen als het regent. De druppels op het canvas zijn zo sereen.. zo rustgevend.. en de vochtige lucht maakt je neus weer helemaal open.. heerlijk
Een mederegenliefhebster
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik kan er van genieten om terug te kijken op mijn proces en mij dan te zien veranderen (ten goede), lichamelijk - maar nog veel meer op psychisch vlak. De onrust van de emoties die ik nog steeds voel, die afgewisseld worden door het in alle rust doen van soms heel normale dingen die eerder nooit lukten...
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Het gaat er denk ik niet direct om waar je van geniet, maar vooral dat er ook in de moeilijke tijden dagelijks nog genoeg moois overblijft om door de moeilijkheden heen te komen. En dat kunnen wel duizenden verschillende dingen zijn. Om er toch een paar te noemen, een mooi stuk muziek, tijdens een boswandeling een bijzondere plant vinden, of een heksenkring. Thuiskomen na een zware dag, de deur achter je dicht doen, een paar kaarsjes aansteken en even de wereld de wereld laten. En 1 van mijn persoonlijke favorieten: Op een zomeravond zittend aan het water in het gras, met een goede vriend of vriendin een fles wijn leeg drinken.......
Claudia
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Zomers lekker op het terras zitten te mijmeren en een lekkere glaasje wijn en een stukje kaas erbij.
Of aan het einde van de dag alle sterren te voorschijn zien komen, en dan na een poosje de kunstmanen /satalieten langs de hemel zien gaan.
Lekker door de stad lopen te shoppen en dan net datgene zien waar je al vaak over nagedacht hebt. en ook nog in je maat aanwezig.
Groetjes Bea.
Of aan het einde van de dag alle sterren te voorschijn zien komen, en dan na een poosje de kunstmanen /satalieten langs de hemel zien gaan.
Lekker door de stad lopen te shoppen en dan net datgene zien waar je al vaak over nagedacht hebt. en ook nog in je maat aanwezig.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Hmmmmm Amber.....ik heb gekozen voor het rondompaket in Bangkok.....en als me de ressessie treft.....nou, dan ga ik tenminste mooi ten onder....hahahahaha
liefs
Mara
liefs
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Ik geniet van ieder dag..........ieder moment...
In de ochtenduurtjes zit ik soms full Anita in de schemer op de fiets op straat, heerlijk.
Anderzijds van de rest van de dag, mn werk geeft erg veel voldoening.
Ik geniet van de opkomende zon in mn gezicht op weg naar mn werk..
Ik geniet, want iedere dag komt maar 1x voorbij..
Anita
In de ochtenduurtjes zit ik soms full Anita in de schemer op de fiets op straat, heerlijk.
Anderzijds van de rest van de dag, mn werk geeft erg veel voldoening.
Ik geniet van de opkomende zon in mn gezicht op weg naar mn werk..
Ik geniet, want iedere dag komt maar 1x voorbij..
Anita
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
een fles maar? Ik wil ooit nog eens n nacht doorhlen en dan de volgende ochtend, voor dag en dauw terwijl t nog warm is, lekker picknicken...Claudia Zomer schreef:En 1 van mijn persoonlijke favorieten: Op een zomeravond zittend aan het water in het gras, met een goede vriend of vriendin een fles wijn leeg drinken.......
Claudia
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.