Met dit mooie weer was ik tot de ontdekking gekomen dat ik eigenlijk maar weinig zomerkleding heb in mijn kast. Vooral shirtjes of topjes ontbraken in mijn garderobe. Meestal had ik iets aan met lange mouwen maar sinds ik regelmatig mijn behaarde armen behandel en ook de rest van de beharing verwijder ben ik dus dit jaar wat meer zomerkleding gaan kopen.
Tja en dan loop je een mooie winkel binnen en probeert wat wijs te worden uit de maten Vroeger was ik doodsbenauwd als er een verkoopster mij vroeg of ze me kon helpen en liep dan meestal gauw weg.
Was nu al enkele keren in de Merkendump in Leek geweest en de afgelopen keer kwam er een verkoopster dit ook vragen maar ze gaf mij direct de gelegenheid om even rustig alles te bekijken. Toen ik er niet uitkwam werd ik heel vriendelijk geholpen en ook corrigeerde ze mij toen iets niet klopte. Samen zijn we op een leuk setje gekomen en ze wenste me veel plezier met mijn aankoop.
Gisteren was ik in de merkendump in Surhuisterveen. Ook hier weer prima geholpen toen ik er niet uit kwam. Wat twijfel of een bepaald topje mij wel paste maar bij het afrekenen vermelde zij dat ik het gerust terug kon brengen als het mij niet paste. Ook dan wou zij wel met mij kleding uitzoeken en adviseren wat bij mij paste.
Beide keren gewoon als man alles uitgezocht maar tijdens het gesprek of advies gewoon gezegd dat het voor mijzelf was. Kortom een leuke ervaring met beide winkels.
Winkelervaringen
Moderator: Moderators
-
- ForumFan
Winkelervaringen
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
- denise_leasen
- ff weer wat posten
Re: Winkelervaringen
Ik heb dezelfde ervaring, als je eerlijk tegen een verkoopster zegt dat het voor jezelf is dan zijn ze nog meer gedreven om je het meest geschikte setje te helpen uitzoeken.
Persoonlijk neem ik ook steeds alles mee om me volledig te kunnen transformeren en als ze dan een setje hebben gevonden, dan vraag ik steeds of ik het even mag passen.
Ook dan merk je dat dit helemaal geen probleem is, dat er zelfs verkoopster zijn die dit zeer aangenaam vinden en je van zodra je het uitgekozen zetje hebt gepast ook nog enkele andere kledingstukken geven om te zien of deze niet beter zouden zijn.
Meestal, als ik mijn keuze gemaakt heb doe ik het kleedje uit en geef dit dan aan de verkoopster met de vraag of ze de beveiliging er even wil uitnemen omdat ik het kleedje wil aanhouden en in tussentijd breng ik al make-up aan om dan volledig als vrouw gekleed de zaak te verlaten.
Persoonlijk neem ik ook steeds alles mee om me volledig te kunnen transformeren en als ze dan een setje hebben gevonden, dan vraag ik steeds of ik het even mag passen.
Ook dan merk je dat dit helemaal geen probleem is, dat er zelfs verkoopster zijn die dit zeer aangenaam vinden en je van zodra je het uitgekozen zetje hebt gepast ook nog enkele andere kledingstukken geven om te zien of deze niet beter zouden zijn.
Meestal, als ik mijn keuze gemaakt heb doe ik het kleedje uit en geef dit dan aan de verkoopster met de vraag of ze de beveiliging er even wil uitnemen omdat ik het kleedje wil aanhouden en in tussentijd breng ik al make-up aan om dan volledig als vrouw gekleed de zaak te verlaten.